Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det ju inte konstigt att ni vräker i er en hel påse, smaken försvinner ju efter 10 minuter. Dessutom så får man fräschast andedräkt av eucalyptusurna.Kakan skrev:NÄÄÄÄÄ de ska vara jordgubbEller saltlakris
![]()
Sketakul hähäzpeppy skrev:Ni som vill ha laxerande effekt, käka 2 askar med läkerol på några minuter...man skiter nått helt sjukt sen, hur kul som helst;D

HenRRik skrev:En annan detalj e att om jag har påsen i bilen o är inne o jobbar nånstan så kan jag ha samma tuggummi hur länge som helst. Har jag däremot påsen med mig i fickan byter jag superofta.. ?? :kocko![]()

FUBAR skrev:Då är det ju inte konstigt att ni vräker i er en hel påse, smaken försvinner ju efter 10 minuter. Dessutom så får man fräschast andedräkt av eucalyptusurna.
Det är en tuggummi sortBiturbo skrev:Vad är Extra?![]()
.Stackare, du vet inte vad du går miste omKakan skrev:men jag tål inte å tugga såna ju, allt som har med mint å mentol är jag överkänslig/alergisk mot så näää du det blir mer med go smak på
![]()

FUBAR skrev:Stackare, du vet inte vad du går miste om![]()
![]()
inte alls de man inte vet lider man inte av och jag vet hur de ställer till de för mej om jag skulle äta det 
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |