En påse Extra på en dag?

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Varför kan jag inte ha en påse Extra mer än en dag? Är det bara jag som är knäpp eller har andra varit med om samma fenomen?
Har jag en påse extra så käkar jag tills det är påsen är tom vilket tar max 1 dag. Häller dom i nåt knark eller nåt så att man blir beroende?

Ps. Jag har inte rökt nåt konstigt. Ds.

Mackz skrev:
Varför kan jag inte ha en påse Extra mer än en dag? Är det bara jag som är knäpp eller har andra varit med om samma fenomen?
Har jag en påse extra så käkar jag tills det är påsen är tom vilket tar max 1 dag. Häller dom i nåt knark eller nåt så att man blir beroende?

Samma sak när man inte är sugen på chips men tar ett chips iallafall och kan inte sluta förens påsen är slut :huvet

Mackz skrev:

Du får väl köpa en påse extra? :taskighumorsmilie

Extra = Knark
Jag vet att jag får slut på en påse när jag jobbar i allafall :död

Jäpp, de ä knark.
Kan inte hålla på en påse länge alls. Kanske två dagar :3freak

2 dagar räcker dom, men det är som en drog. Har alltid 3-4 st påsar hemma i skåpet som reserv och går aldrig utanför dörren utan en påse.

Eucalyptus ska det vara också.

FUBAR skrev:
2 dagar räcker dom, men det är som en drog. Har alltid 3-4 st påsar hemma i skåpet som reserv och går aldrig utanför dörren utan en påse.

Eucalyptus ska det vara också.

NÄÄÄÄÄ de ska vara jordgubb :) Eller saltlakris :)

Paradoxy skrev:
Det är därför man knarkar dom, men ingen vill säga det :gnissla

Dom tycker det är skönt att skita :gnissla
:fatta! inte alls :tungan men jag får abstinens på snusen annars ju :3freak

Själv blir jag alltid rastlös om jag inte gör nåt, så tuggummi, cigaretter och snus är prylar som gör att man känner sig lugnare. Så har men ett paket av något av ovan nämnda så stämmer det att det brukar ta slut ganska fort :huvet

jag har handikappformen tankspriddhet. Kan inte heller ha en påse Extra en hel dag, man det beror på att jag tappar bort den..

En annan detalj e att om jag har påsen i bilen o är inne o jobbar nånstan så kan jag ha samma tuggummi hur länge som helst. Har jag däremot påsen med mig i fickan byter jag superofta.. ?? :kocko :huvet

det har de nog räknat ut, vet inte riktigt vad som e i extra men chips e de druvsocker i = hjärnan säger sånt vill vi ha mer av och så tuggar man i sig påsen?

Vem är knäppast egentligen? Den som äter en påse på en dag,
eller jag som tuggar samma bit hela dagen de få gånger
jag tuggar extra. Kan komma på efter 6-8 timmar att det
finns ett tuggummi i munnen. :kocko

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu