En påse Extra på en dag?

Ni som vill ha laxerande effekt, käka 2 askar med läkerol på några minuter...man skiter nått helt sjukt sen, hur kul som helst;D

Kakan skrev:
NÄÄÄÄÄ de ska vara jordgubb :) Eller saltlakris :)
Då är det ju inte konstigt att ni vräker i er en hel påse, smaken försvinner ju efter 10 minuter. Dessutom så får man fräschast andedräkt av eucalyptusurna.

zpeppy skrev:
Ni som vill ha laxerande effekt, käka 2 askar med läkerol på några minuter...man skiter nått helt sjukt sen, hur kul som helst;D
Sketakul hähä :rolleyes:

HenRRik skrev:
En annan detalj e att om jag har påsen i bilen o är inne o jobbar nånstan så kan jag ha samma tuggummi hur länge som helst. Har jag däremot påsen med mig i fickan byter jag superofta.. ?? :kocko :huvet

För min del är det så att om jag jobbar med någonting så klarar jag inte av att tugga och koncentrera mig på arbetsuppgiften samtidigt, därför räcker gummit längre. Men om jag sitter i bilen eller sitter hemma framför datorn så byter jag gummi ofta.

Extra professional white, de med turkosa prickar på tuggar jag. Har bytt från sweet mint som jag tuggat i fem år. :hihi

FUBAR skrev:
Då är det ju inte konstigt att ni vräker i er en hel påse, smaken försvinner ju efter 10 minuter. Dessutom så får man fräschast andedräkt av eucalyptusurna.

:) men jag tål inte å tugga såna ju, allt som har med mint å mentol är jag överkänslig/alergisk mot så näää du det blir mer med go smak på ;)

Kakan skrev:
:) men jag tål inte å tugga såna ju, allt som har med mint å mentol är jag överkänslig/alergisk mot så näää du det blir mer med go smak på ;)
Stackare, du vet inte vad du går miste om :Bugar :lol

FUBAR skrev:
Stackare, du vet inte vad du går miste om :Bugar :lol

:tungan inte alls de man inte vet lider man inte av och jag vet hur de ställer till de för mej om jag skulle äta det :) så jag står över :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg