Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att söndagen blir lika trevlig...Stefan skrev:Jo för faen. Tog första ölen vid 13tiden och slutade ungefär nyss.
Lite sent kanske men jag har haft en trevlig kväll ialf.![]()
Jupp, har hört att det är helg nästa vecka oxå.Mr Vader skrev:Hoppas att söndagen blir lika trevlig...det blir fler tillfällen till fest...
![]()
jag kan bekräfta detta rykte...Stefan skrev:Jupp, har hört att det är helg nästa vecka oxå.
Du menar att du ska ha eftervaka för luciaStefan skrev:Kom på att det är ju Lucia på tisdag och jag är ledig på onsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Men va fan, jag jobbar ju på tisdagen så lussevaka går bort. Kan man inte bara fira lucia på tisdagskvällen.Mr Vader skrev:Du menar att du ska ha eftervaka för luciaannars brukar man ha Lucevaka kvällen före och vara så bakfull att man missar Luciatåget...
![]()
Du får väl se till att skapa lite nya traditioner... Ett riktigt sjöslag ihop med deltagarna i luciatåget, de lär ju hålla sig från spriten under lussevakan iallafall...Stefan skrev:Men va fan, jag jobbar ju på tisdagen så lussevaka går bort. Kan man inte bara fira lucia på tisdagskvällen.
Skitbra ide. Men hur ska man bli av med stjärtgossarna?Mr Vader skrev:Du får väl se till att skapa lite nya traditioner... Ett riktigt sjöslag ihop med deltagarna i luciatåget, de lär ju hålla sig från spriten under lussevakan iallafall...![]()
dra en vals om att det är kareoke tävling på Klaras...Stefan skrev:Skitbra ide. Men hur ska man bli av med stjärtgossarna?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |