En liten aptitretare Kemora 2011

Nu närmar det sig :)

2011-02-13200416.jpg

Min plannering har skitit sig rejält så jag blir hemma i år tyvärr

Som det ser ut i dagsläget finns det risk att jag inte kommer. Tänkt lägga prio på att få hojen klart samt satsa på SMC körningen på Kemora istället. Blir för dyrt att åka på båda, sen tror jag inte hojen kommer vara klar tills körningen i Maj.

solen skiner....snart e det dags!

Hello alla glada!
Här inne på tråden var det ljummet! Hoppas jag inte är ensam från skellet i år! "Skriknicke" var e du!? :)

Hello alla glada!
Här inne på tråden var det ljummet! Hoppas jag inte är ensam från skellet i år! "Skriknicke" var e du!? :)

Att det är ljummet beror nog på att Marko är sen med priset för banan o käk där ute. Kommer nog den här veckan för dom skulle ha möte på fredag och bestämma sig.

/Tommen

20-22:e maj är SO på falkenberg, 23-24:e maj är det banåkning.nu på Gelleråsen. Hoppas det inte krockar med kemora!!!!

Jag kommer! Måste testa nya hojen på Kemora:tummenupp
Fick infobrevet från Marko idag med alla nyheter på Kemora för i år med fett bredband, utökad däcksservice, renoverad matsal och renoverat käk. Prislistan var med också. Har du fått den Tommen?

Renoverat käk? Fan, kanske jag måste komma ändå. :D

Jag kommer! Måste testa nya hojen på Kemora:tummenupp
Fick infobrevet från Marko idag med alla nyheter på Kemora för i år med fett bredband, utökad däcksservice, renoverad matsal och renoverat käk. Prislistan var med också. Har du fått den Tommen?

Har fått informationen, rätt mycket förändringar och bara till det bättre.
Kommer ut med priset under helgen men med kursen på E så ser det ut som att det inte blir någon höjning från i fjol trots höjning av priserna på bana,mat och boenden. Men skall sammanställa allt under helgen så blir jag helt säker.

Renoverat käk? Fan, kanske jag måste komma ändå. :D

Man kan tydligen få hamburgare med majonäs och corn flakes...

Har fått informationen, rätt mycket förändringar och bara till det bättre.
Kommer ut med priset under helgen men med kursen på E så ser det ut som att det inte blir någon höjning från i fjol trots höjning av priserna på bana,mat och boenden. Men skall sammanställa allt under helgen så blir jag helt säker.

Kanon, väntar med spänning:tummenupp

Last edited:
Nu har jag införskaffat heöikopter att fästa kamera i , hoppas på bra och actionfylld dokumentation av årets körning , förhoppningvis har man även blive snabbare under vintern :)

Nu har jag införskaffat heöikopter att fästa kamera i , hoppas på bra och actionfylld dokumentation av årets körning , förhoppningvis har man även blive snabbare under vintern :)

"Heöikopter"? Är det någon ny grej?:)

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back