Elitserietråden 2010/2011!

Ja, här i Karlstad vet vi ju att det blir minst semifinal och troligen final, så visst väntar en del med att gå tills det hettar till.
Att det blir fullt i Stocholm när det för ovanlighetens skull blir slutspel är väl inte så konstigt, folk passar väl på med de få tillfällen som bjuds.

I miljonstaden Stockholm har ni ju dessutom fått överge Idol-arenan till förmån för någon islada från -63, för att överhuvudtaget ha en chans att få halvfullt.

Klassiska medgångsupportrar då mao? Och vad det gäller halvfullt så har DIF högre publiksnitt än fbk den här säsongen också...

3-2 i matcher och inte ens övertid senast... :)
Bitch-slappandet tog där det skulle. :whip

Jobba på nu pöjkar! :mad:

Exakt! SAIK har ju inte tagit guldet än så det är bara att kämpa! Jag räknar med att du delar ut mera bitchslappar om det skulle behövas!

Last edited:
Klassiska medgångsupportrar då mao? Och vad det gäller halvfullt så har DIF högre publiksnitt än fbk den här säsongen också...
Oj, ja, det var ju imponerande med tanke på att det bor 10-15 gånger fler personer i Stockholm jämfört med Karlstad. :rolleyes:

Oj, ja, det var ju imponerande med tanke på att det bor 10-15 gånger fler personer i Stockholm jämfört med Karlstad. :rolleyes:

Ja för till skillnad från Karlstad så finns det annat att göra än att sätta på syrran och välta kor.:rolleyes: Det visar dessutom att fbk:s "supportrar" är medgångssupportrar.

Ja för till skillnad från Karlstad så finns det annat att göra än att sätta på syrran och välta kor.:rolleyes: Det visar dessutom att fbk:s "supportrar" är medgångssupportrar.

Oooh va gött att se en bitter Djurgårdare spy galla över Färjestad. Livet är inte lätt när man inte kan glädjas åt sitt eget lag utan måste sitta och häva ur sig massa skitsnack om andra lag. :D

Jo, det brukar ju heta så. I nästa andetag bölar stockholmarna om att de måste få en ny arena. Hur ska ni ha det? Kanske läge att fylla Idol-arenan innan ny arena kommer på tal?

Det finns säkerligen medgångssupportrar i Karlstad, men vi går inte på hockey iförda fotbollströjor.

Jo, det brukar ju heta så. I nästa andetag bölar stockholmarna om att de måste få en ny arena. Hur ska ni ha det? Kanske läge att fylla Idol-arenan innan ny arena kommer på tal?

Och när gjorde vi det senast? Det som diskuterats är en EGEN arena, viss skillnad där.:rolleyes:

Det finns säkerligen medgångssupportrar i Karlstad, men vi går inte på hockey iförda fotbollströjor.

Vad det verkar så är det bara medgångsupportrar i Karlstad och att ni inte går på hockey i fotbollströjor kan ju bero på att ni inte går på hockey alls eller att det inte finns ett fotbollslag...

Exakt! SAIK har ju inte tagit guldet än så det är bara att kämpa! Jag räknar med att du delar ut mera bitchslappar om det skulle behövas!

Damit, I'm ready!! Finns inge värre än när laget har lite medvind och tror dom är "hemma" för att sedan falla på mållinjen... Tyvärr har SAIK uppvisat den tendensen alltför ofta, får hoppas det inte händer ikväll! :mad:

Tror du Styrman är pratbar än efter den smällen? Luleå kanske ska lära valparna att åka grillor utan att titta på skridskorna...;)

Lulä får sluta bete sig som bortklemade fotbollsprimadonnor, som norrlänning får man ju ta fram skämskudden... :rodnar

:rofl:rofl:rofl Tack och lov är jag enda barnet. Dock vältes det kor en midsommarnatt i Skellefteås utmarker för länge sen... En klart underskattad aktivitet. :mattias :fyllisar

Damit, I'm ready!! Finns inge värre än när laget har lite medvind och tror dom är "hemma" för att sedan falla på mållinjen... Tyvärr har SAIK uppvisat den tendensen alltför ofta, får hoppas det inte händer ikväll! :mad:

Det skulle ju inte vara första gången det händer, men jag håller tummarna för ett nytt SM-guld för SAIK!:):tummenupp

Damit, I'm ready!! Lulä får sluta bete sig som bortklemade fotbollsprimadonnor, som norrlänning får man ju ta fram skämskudden... :rodnar

Förstår vad du menar, man börjar ju tro att dom är av glas.:mattias

:rofl:rofl:rofl Tack och lov är jag enda barnet. Dock vältes det kor en midsommarnatt i Skellefteås utmarker för länge sen... En klart underskattad aktivitet. :mattias :fyllisar

:rofl:rofl:roflVilken jeffla tur!:hihi
Ikväll så hoppas jag att SAIK slår ut luläääääääääääääääh!:fakta

Komsi komsi... du får en :öl för varje period du har Skellefteå AIK-halsduken på dig, och en bonus-:öl varje gång SAIK gör mål och du ställer dig upp och skrålar:

"-Alla älskar Skellefte AIK, Skellefte AIK, Skellefte AIK!" :banana

:rofl:roflSlår dom ut fbk så kommer jag garanterat att älska SAIK.:fakta Iallafall fram till nästa säsong...:D Jag kan se det framför mig: Nu får fan SAIK göra mål, jag börjar nyktra till...:D:D:D

Last edited:
Bah, kan inte komma till OLearys idag.
Det sket sig.
Och nu då man kommer hem o slår på TVn ... 16min in i första....
Siffrorna måste ju vara fel ...

Suck, nu förlorade vi :(
Men bara med ett mål :)
Det måste svida som s*n för skellefte ger bort första perioden igen, samt svida som s*n för färjestad att nästan tappa sånn fet ledning.

Nu gäller Torsdag hemma !

Gött med seger men slarvigt att släppa in de två sista. De måste stänga igen där.
Härligt att se Axelssons klockrena tackling på Rundblad.

Bah, kan inte komma till OLearys idag.
Det sket sig.
Och nu då man kommer hem o slår på TVn ... 16min in i första....
Siffrorna måste ju vara fel ...

Blev inte O'Learys här heller, de skulle bara visa 1 & 2 perioden visade det sig, sen Champions League... :mad: Så vi kollade hemma istället :)

Tyvärr inte fel på siffrorna... :näsblod

Gött med seger men slarvigt att släppa in de två sista. De måste stänga igen där.
Härligt att se Axelssons klockrena tackling på Rundblad.

Jag har pratat med Lundberg. Axelsson och flickan Wallin kommer att få skrapas bort med gummiskrapa från plexit i Skellefteå Kraft arena på torsdag... :fakta

Välkomna :hihi

Back