Det var väl inte en dag för tidigt.![]()
Det är kul o kolla hockey i Borgen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl inte en dag för tidigt.![]()
Snåljåp! Som den kapitalist du är så hade du väl råd att betala.Lyckades snika in mig på Färjestad - Detroit i kväll!![]()
Satt och funderade på det men lyckades nästla mig in in firmans loge.Snåljåp! Som den kapitalist du är så hade du väl råd att betala.![]()
Var jag så otydlig?![]()
![]()
Det blir inga tävlingsmatcher där i år. Dock så är hela anläggningen totalt nyrenoverad och klockmannen (inkl. hans URtida utrustning) är sänkt i säldammen i tilliggande Slottsskogen.
16 SM-guld är såklart inte mycket att komma med i jämförelse med "Cluben". SM-guld i fotbollen 2002, 2003 och 2005 är såklart inte heller värt någotOch vad har det att göra med att dom kallas Cluben ? Hänger inte med där riktigt ?
Några år, det är ett tag nu. DIF ni suger i både fotboll och hockey inse.
Jag skämdes när jag såg AIK-DIF, deras klack måste vara den klenaste i hela elitserien. Man hörde nästan när Nicklas Falk pustade som en ånglok vid varje passning.Hockeyn verkar stekhet i Gävle.
Jösses vilket tryck det är i halstablett-arena.![]()
Håller med till 100%!Bara jag som tycker att Kung Forsberg bör bygga en spa-anläggning, kurort, fler golfbanor, en racingbana (?) eller nåt?
Visst, han är en av de största och bästa genom tiderna, men snälla...
Om man håller 1, max 2 matcher... Foppa, du har gjort ditt. Vi älskar dig för det och det var fantastiskt. Men Det har inte funkat på snart 5 år.
Gå hellre ner med flaggan i topp.
Såja.Suck... En av de mest långlivade lögnerna om oss Djurgårdsfans. Fans. Inte huliganer. Huliganer finns överallt, oavsett vad de än säger sig hålla på. Hoppas det inte kommer som en överraskning att de finns i Göteborg också.
Hade diskussionen med Valmers förra säsongen. Så lyssna nu;
Man är Djurgårdare. Punkt.
Jag har säsongskort i klacken i både fotboll och hockey. Runt omkring mig ser jag samma folk på både Hockey och fotboll. De är Djurgårdare. Om man skulle råka ha på sig en fotbollströja på hockey och vice versa så är det ingen som bryr sig ett skit.
Vi är Djurgårdare. Det är tydligen svårt att fatta för de som måste hålla på olika lag i hockey och fotboll. Det gör inte vi Djurgårdare. Vi har stolthet och håller bara på ett lag. För evigt, alltid, oavsett!
Lägg ner snacket om fotbollsfans på hockey. De finns inte! Det är bara samma djurgårdare som går på fotbollen. Hajjar du?
Dessutom är bilden tagen på Stockholms Stadion. Där spelar Djurgården fotboll. Nuff said.
Såja.
Känner mycket väl till den där diskussionen, men det betyder ju inte att jag per definition håller med dig.
Förresten så håller jag på Blåvitt. I fotboll, orientering och bowling också.![]()
Blåvitt i hockey oxå?
DIF spelar på Hovet inte Globen. Läs på.
Å på lördags möts vi!!!
Syns där killen!!
Kan du ge dig faan på!![]()
My bad! Jag bara retas lite!Blåvitt i hockey oxå?
DIF spelar alla matcher på Hovet inte Globen. Läs på. Fullsat i premiären mot modo. 1000 pers har årskort i klacken. Blandningen av öisare, gaisare ifk:are, häckare gör att det är fler i Scandinavium det vet jag, men far inte med osanning är du snäll.
My bad! Jag bara retas lite!
Men, varför spelar man numera på Hovet?
Blåvitt har förövrigt ingen hockeysektion, så det är svårt i mitt fall. Btw, varken FC Gothia Röd (Ujs), FC Gothia Grön (Gays) eller BK Röva har någon hockeysektion heller, så "blandningen" i Scandinavium är ju rätt naturlig.
I övrigt så tror jag matchen ikväll kan bli tuff. Seriöst alltså.
Tant tippar på vinst för mitt lag![]()
Herrejävlar.
Den sämsta insatsen jag sett VF prestera på många år.
Helt klart en välförtjänt DIF-seger, dock solklar offside på 3e målet. Men men.
Bara att lyfta på kjolen!
Se där, Capitals tog en enkel vinst iaf...gutt...
Säker? Har man kontroll på pucken är det helt OK att backa in i anfallszonen.Herrejävlar.
Den sämsta insatsen jag sett VF prestera på många år.
Helt klart en välförtjänt DIF-seger, dock solklar offside på 3e målet. Men men.
Bara att lyfta på kjolen!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden