Elitserietråden 2009/2010!

Dags att tvåla till "Cluben" ikväll. Borde gå bra med tanke på LHCs knackiga inledning :)

Hoppas Printz har fått svininfluensan och får se matchen från läktaren, riktigt usel de första matcherna :gnissla

Dags att tvåla till "Cluben" ikväll. Borde gå bra med tanke på LHCs knackiga inledning :)

Hoppas Printz har fått svininfluensan och får se matchen från läktaren, riktigt usel de första matcherna :gnissla

Hoppas Printz är frisk och bra istället! Ses där eller? Jag e där iaf.:yoparty

Alla resultat i kvällens omgång var riktigt bra !!!
Håller med. Det enda jobbiga är att DIF måste vinna för att LHC ska torska, ett oavgjort 1-1 hade varit lagom kass. :)

Roligt att se att Marcus Johanssons utveckling fortsätter gå framåt. Det är fan mycket hockey i den pojken.

Håller med. Det enda jobbiga är att DIF måste vinna för att LHC ska torska, ett oavgjort 1-1 hade varit lagom kass. :)

Roligt att se att Marcus Johanssons utveckling fortsätter gå framåt. Det är fan mycket hockey i den pojken.

Som faan, skönt att det börjar resultera i mål oxå, du hörde Zätas kommentar till Mackan häromdan va ?

Jag unnar DIF att vinna över LHC 8 dagar i veckan....

Satt hårt inne den segern och det blir tufft framöver om DIF bara gasar på i första hälften av matcherna. Igår var det bara de 10 första min i 1:a perioden som var bra. Vesslan räddade oss flera ggr om. Och Printz hade inga sjukdommar inte ens målfrossa!

Tror det blir som förra säsongen att alla slår alla till en början sedan efter en 10-15 omgångar börjar det skönjas vad som är topp, mellan och bottenskikt. Tror och hoppas att DIF hamnar i mellanskiktet. Men jag är ganska luttrad efter några skrala säsonger med kära Djurgården.
Dessutom var klacken bra även igårkväll. Vi fortsätter så!

Ååååå vilken underbar seger igår!!! Och att laget har börjat spela offensivt och dessutom klarar av att föra sitt eget spel......

Ja. VIlket av de krisande topplagen krisar mest.
Toppmöte i Kinnarps. Hoppas FBK kan spela tight bakåt, smart och kontra in några puckar.

Skönt att få ge Tokholmarna på pumpen. Och nästa match mot Brynäs orkar jag inte ens kommentera. Två raka vinster och en garanterad på lördag. Våran formkurva pekar bara uppåt! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT