Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt som de varit med i högsta serien i ett fåtal år. Pinsamt!
DIF föll nästan men flaggan i topp idag. Starkt att vända 3-0 borta mot HV till 4-3. Lite synd att det drog på sig 2 utvisningar på slutet.
HV får spotta upp sig rejält om de ska vinna något guld i år. Att göra mål i PP är viktigt men kan man inte göra det i 5 mot 5...
Underbart att bottentippad SSK tryckte till lyx-bygget LHC![]()
Roligt, men synd att det inte skrevs något ALLS om matchen i helhet. Ska dock bli spännande att se vad han gör av sin säsong. Ö-viksfolket verkade ju dock inte särdeles sugna på ES-premiär. 1000 platser från fullsatt.Foppa gjorde mål i debuten. Det tycker jag är kul.
Ska bli intressant och se hur det utvecklas...Gustav O skrev:FBK ser lite förvirrat ut men ändå två segrar hitills.
Och vad har det att göra med att dom kallas Cluben ? Hänger inte med där riktigt ?
Några år, det är ett tag nu. DIF ni suger i både fotboll och hockey inse.
Med tanke på hur skänt gubbgrinig och bra som Forsberg var på Hovet så ser det ju bättre ut än förra året. Hoppas han kan få göra en bra säsong, var händ et nu må vara.Roligt, men synd att det inte skrevs något ALLS om matchen i helhet. Ska dock bli spännande att se vad han gör av sin säsong. Ö-viksfolket verkade ju dock inte särdeles sugna på ES-premiär. 1000 platser från fullsatt.
De gjorde sin spelmässigt bästa match hitills mot LHC men då torskade de..Ska bli intressant och se hur det utvecklas...
Verkar vara tjall i Foppas fot redan nu... Illa.Med tanke på hur skänt gubbgrinig och bra som Forsberg var på Hovet så ser det ju bättre ut än förra året. Hoppas han kan få göra en bra säsong, var händ et nu må vara.
De gjorde sin spelmässigt bästa match hitills mot LHC men då torskade de..
Å i Linköping går det bra i fotbollen?![]()
VF måste börja göra fler mål, med den mängden chanser man hade ska det stå minst 4-5 i protokollet. Honken gör dock återigen en stormatch och visar att han är värd 380lök i månadenskrämd)
BIF var helt ineffektiva i 5-3 under ~1,30min. Inte godkänt.
Har du gått och blivit kommunist på gamla dar?Tveksamt om någon hockeylirare i elitserien är värd 380 000. DOck skall VF vara tacksamma för att ha Holmqvist....
Mycket tveksamt. Ja.Tveksamt om någon hockeylirare i elitserien är värd 380 000. DOck skall VF vara tacksamma för att ha Holmqvist....
Vi har ju Lehtonen, han kan ju det där med en skridsko.VF ska väl glida hem det här på en skridsko?![]()
Har du gått och blivit kommunist på gamla dar?
VF ska väl glida hem det här på en skridsko?![]()
Ja det var ju en ny specialitet han visade förra året.Vi har ju Lehtonen, han kan ju det där med en skridsko.![]()
Only in Göteborg.Edit: Imorgon blir det hemmapremiär för min del. Fotbollshuliganerna kommer inta Scandinavium.![]()
Jag håller med om att det är lite väl saftigt och med tanke på hur vissa lag kämpar svårt med intäktssidan så är väl talet om ett lönetak inte helt världsfrånvänt. Dock tycker jag de bästa spelarna ska ha bra betalt, vilket ju innebär att Honken är överbetald, men att medellönen är för hög.Har väl lyssnat för mycket på Reinfeldt/Borg och deras tjat om bonusar...Men 4,5 miljoner om året för att lira hockey i Sverige... Då är något allvarligt fel. Elitserien tål inte sådana löner. Inget lag tål sådana löner (mer än möjligen till enstaka spelare). Jag tyckte det var för jävligt när Boorken fick 100'/mån. Framstår ju som rena västanfläkten i jämförelse.
Glida o glida. VF bonkar i alla fall ut FBK i semi framåt vårkanten.![]()
Var jag så otydlig?Only in Göteborg.![]()
Det blir inga tävlingsmatcher där i år. Dock så är hela anläggningen totalt nyrenoverad och klockmannen (inkl. hans URtida utrustning) är sänkt i säldammen i tilliggande Slottsskogen.Goodstuff skrev:Blir det matcher i Frölundaborg i år då? Är klockmannen kvar?
Aha. Då är jag med.Var jag så otydlig?![]()
![]()
Det var väl inte en dag för tidigt.Det blir inga tävlingsmatcher där i år. Dock så är hela anläggningen totalt nyrenoverad och klockmannen (inkl. hans URtida utrustning) är sänkt i säldammen i tilliggande Slottsskogen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |