Det är inget hat, men kallar man sig "Cluben" (uttalat med Lääääääääääiiiiinjjköööööööööpingsdialekt) förtjänar man inte att spela slutspel.
Ja för beroende på hur man pratar har ju helt och hållet med hur man spelar ishockey...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inget hat, men kallar man sig "Cluben" (uttalat med Lääääääääääiiiiinjjköööööööööpingsdialekt) förtjänar man inte att spela slutspel.
Ja för beroende på hur man pratar har ju helt och hållet med hur man spelar ishockey...![]()
Nej, men man kallar sig inte "Cluben". Pungt.Ja för beroende på hur man pratar har ju helt och hållet med hur man spelar ishockey...![]()
Jag tror det blir HV-DIF i finalen.
Grattis till SAIK.
...måste bara få "rumpa" tillbaka lite...
Jämn kvart, inget av lagen kändes direkt på topp.
Nästan hugget som stucket, inte solklart välförtjänt.
Men kul
Vore kul att se Saik-Djurgården i final, men tyvärr finns en känsla av att Saik kroknar dessförinnan.
...tänk om man kunde tänka sig att göra mål i PP, då skulle man ju fan kunna vinna många matcher...
Grattis till SAIK.
Nej, men man kallar sig inte "Cluben". Pungt.
Grattis till SAIK.
Det heter pungt. Eller pongt.Haha nehe, och varför inte då? punKt. Vem fanken bryr sig vad man kallar sig?Du är bara bitter att FBK åkte ut.
Hehe, låter som ni vunnit smguld, men det är klart har man inte 8 guld redan så kanske en kvartsfinalvinst känns som guld![]()
Ja det kunde gått hur som, men jag tycker nog SAIK hade lite mer flyt än FBK, men men så är det. Men konstig känsla ändå, FBK har ju spelat minst semi dom sista 10 åren.....
HV va fan sysslar ni med!?!?![]()
Det här är inte lätt att erkänna, men med kvarvarande lag finns det bara en sak att säga. Heja Djurgården!![]()
Nej, men om alternativen är "Cluben" och "Hååveeblå" blir valet lätt.Tullat för mycket på påskspriten?
Nej, men om alternativen är "Cluben" och "Hååveeblå" blir valet lätt.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |