Elitserietråden 2009/2010!

Det är inget hat, men kallar man sig "Cluben" (uttalat med Lääääääääääiiiiinjjköööööööööpingsdialekt) förtjänar man inte att spela slutspel.

Ja för beroende på hur man pratar har ju helt och hållet med hur man spelar ishockey... :huvet

Ja för beroende på hur man pratar har ju helt och hållet med hur man spelar ishockey... :huvet

Nej men dom flesta LHC supportrar (du verkar inte vara en av dom) tycker att deras lag är så fantastiskt bra, men LHC har ju faktiskt inte vunnit ett enda guld....

Ett topplag är LHC definitivt, men bäst är den som vinner (vilket jag iof hoppas LHC också gör) men man får ju vara lite realistisk också ;) Hur som helst, ishockey är för jävla kul!

...måste bara få "rumpa" tillbaka lite...:arsele
Jämn kvart, inget av lagen kändes direkt på topp.
Nästan hugget som stucket, inte solklart välförtjänt.

Men kul :)

Vore kul att se Saik-Djurgården i final, men tyvärr finns en känsla av att Saik kroknar dessförinnan.
...tänk om man kunde tänka sig att göra mål i PP, då skulle man ju fan kunna vinna många matcher...

...måste bara få "rumpa" tillbaka lite...:arsele
Jämn kvart, inget av lagen kändes direkt på topp.
Nästan hugget som stucket, inte solklart välförtjänt.

Men kul :)

Vore kul att se Saik-Djurgården i final, men tyvärr finns en känsla av att Saik kroknar dessförinnan.
...tänk om man kunde tänka sig att göra mål i PP, då skulle man ju fan kunna vinna många matcher...

Ja det kunde gått hur som, men jag tycker nog SAIK hade lite mer flyt än FBK, men men så är det. Men konstig känsla ändå, FBK har ju spelat minst semi dom sista 10 åren.....

Jag tror det blir HV-DIF i finalen.
Grattis till SAIK.

Lutar åt det, hoppas DIF tar hem guldet iår..

Last edited:
Hehe, låter som ni vunnit smguld, men det är klart har man inte 8 guld redan så kanske en kvartsfinalvinst känns som guld :krama:krama

Helt ärligt: Ja, nästan faktiskt :D Med tanke på att vårt senaste (och enda) SM-guld härstammar från 1978 när jag som bäst fokuserade på att bygga sandslott :rolleyes:

Ja det kunde gått hur som, men jag tycker nog SAIK hade lite mer flyt än FBK, men men så är det. Men konstig känsla ändå, FBK har ju spelat minst semi dom sista 10 åren.....

SAIK hade mer flyt på sin sida igår, inget snack. Tror jag under matchen mest skrek okvädningsord över deras, numera tyvärr som vanligt, enormt sjukligt jävla jättedåliga powerplay. Skrämmande :huvet

Men summerat får jag citera Micke Rehnberg:
"-I bäst av sju matcher vinner alltid det bättre laget." :mattias

Det här är inte lätt att erkänna, men med kvarvarande lag finns det bara en sak att säga. Heja Djurgården! :näsblod:brinnerup:gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman