Elitserietråden 2009/2010!

Ytterst njutbart att se "Hååveeblåå" åka på pisk.

Njutbart vet jag inte om det var, men man mådde inte speciellt dåligt heller.
Spelar man så illa som HV gjorde igår så är allt i sin ordning om man förlorar.
Tagga upp för fan HååveeBlåå!!

Ja!
Världsklass på suddenmålet, inte ens Wesslau hade tagit den.. (:rolleyes:)
Den målgörarduon är värd varenda krona.

Tycker faktiskt synd om DIF ikväll, ännu en suddenförlust... :(
Jag var på Globen ikväll, och jävlar-i-min-lilla-låda vilket sjukt bra drag det var på klacken (hela Globen för den delen). Jag tror vi kan sluta diskutera vem som har den bästa klacken i slutspelet. :yoparty

Vore jag inte född & uppvuxen i Skellefteå (och därav för alltid Skellefteå AIK:are) :rolleyes: hade jag faan konverterat till Djurgården ikväll.

Hoppas dom spöar HV71 och vinner hela skiten! :Bugar

(sen att vi hade nån knäpp halfull kretin till djurgårdare snett bakom oss som brölade och skrek okvädningsord hela matchen så både jag & mina DIF-polare skämdes som styk, är en annan femma. Idioter finns det gott om, tyvärr.) :död

Jo, det vore ju bättre att göra som i Skandinavium och gå hem när laget ligger under ... :D

DIF har väldigt bra klack men uppträdandet med att kasta in grejer på isen är ju inte så snyggt...

Medgångssupporters? :host

Jo, det vore ju bättre att göra som i Skandinavium och gå hem när laget ligger under ... :D

Jajajaaaaa... :D Jag rättfärdigar inte beteendet, men det var likt förbannat ett grymt bra tryck i hallen! :)

Kan tyvärr bara konstatera att det fanns en del "supportrar" som betedde sig fullt ut som SKIT, vilket såklart förstörde för många. :gnissla Så jävla onödigt att slänga ut snus, skräp, halvfulla colamuggar etc. etc. etc... Pågick hela matchen dessutom, det är riktiga supportrar det... :brinnerup

Mest förvånad att matchvärdarna inte slängde ut fler, när de helt uppenbart såg vem som gjorde det, t.ex. kronpuckot snett ovanför oss :mad: Han fick minsann en riktig reprimand på skarpen: "-Lägg av!" Den uppmaningen följde han ungefär 3½ sekund :rolleyes:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

HV71 mot alla!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

HV71 mot alla!!!!!!

Från Åmål och håller på HV?

Tråkigt för DIF, men man gav bort det själva i förra matchen.....

Tyvärr så har du rätt, man sumpar fan inte 3-0 ledning!:(

DIF har väldigt bra klack men uppträdandet med att kasta in grejer på isen är ju inte så snyggt...

Tyvärr så har du rätt igen, det där är ett beteende som föraktas av dom flesta... Enda ursäkten som finns är att det är en väldigt isolerad företeelse, även om inte det på något sätt rättfärdigar att vandalisera och kasta in grejer...:(

Last edited:
Gôtt mos. Rätt lag vann. Grattis HV till en suverän säsong.:tummenupp

Två stockholmslag med töntsupporters som ställer till problem nästa år. Svensk hockey är att gratulera.:5sure

Rätt lag vann. Starkast hela säsongen och när det gällde som mest. Grattis HV, även om det tar emot som fan att skriva det. :5sure

Tyvärr så har du rätt, man sumpar fan inte 3-0 ledning!:(

Tyvärr så har du rätt igen, det där är ett beteende som föraktas av dom flesta... Enda ursäkten som finns är att det är en väldigt isolerad företeelse, även om inte det på något sätt rättfärdigar att vandalisera och kasta in grejer...:(

Två rätt !!! synd att FBK inte gjorde så mycke rätt denna säsong, men vi kommer ingen till nästa. FBK-DIF i final nästa år !!??

Så du tror på fullaste allvar att det bara är Stockholmslagen som har det problemet?
Tror du på fullaste allvar att ickestockholmslagen kastar in saker på isen, vandaliserar arenor och attackerar tränare lika ofta som stockholmslagen?

Problemet är så enkelt att lösa; inga fjantiga böter eller tillsägelser utan det som svider mest, alltså poängavdrag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT