Elitserietråden 2008/2009

Imorgon är det äntligen dags för match igen. Bäva månde Jerusalem 71, när klock-Glenn och hans mannar börjar köra med göteborgstid.

Nä men va trevligt, Canal+ Sport HD sänder semifinal 1 Skellefteå - Färjestad ikväll :yoparty

"Semifinal 1"... när hände det sist? Måste varit -78 när vi tog vårt enda SM-guld.
Nej fel av mig, kollade nätet. -81 tog vi minsann ett SM-brons. :näsblod

Åhh fyfaan, jag har redan ont i magen av nervositet... :gnissla

Dax att plocka fram kvällens hemliga vapen: En Black Chocolate Stout, limited bottling - winter 08-09, från Brooklyn Brewery. Borde få ligga till sig ett par år men va faan.

SEMIFINAL :banana

Nä men va trevligt, Canal+ Sport HD sänder semifinal 1 Skellefteå - Färjestad ikväll :yoparty

"Semifinal 1"... när hände det sist? Måste varit -78 när vi tog vårt enda SM-guld.
Nej fel av mig, kollade nätet. -81 tog vi minsann ett SM-brons. :näsblod

Åhh fyfaan, jag har redan ont i magen av nervositet... :gnissla

Dax att plocka fram kvällens hemliga vapen: En Black Chocolate Stout, limited bottling - winter 08-09, från Brooklyn Brewery. Borde få ligga till sig ett par år men va faan.

SEMIFINAL :banana
Gick så där va? :blah ;)

Heja HV första spiken islagen i den fiskerensstinkande Gööööteborgarkistan:D

Gick så där va? :blah ;)

Mnjoo... :(

Vi var lite för klena igår, och Färjestad var det bättre laget, även om jag tycker SAIK stod upp helt ok i den 3:e. Snöpligt slut med 14 sekunder kvar... hade nog kunnat höra en knappnål falla i Skellefteå Kraft Arena då :näsblod

Men med vakna ögon - varje slutspelsmatch för SAIK är ändå en liten seger i sig, detta är ju bara 3:e året i Elitserien efter typ 16 års plogande i den undre världen... :)

Kul att HV gjorde fiskrens av sillstryparna! :hihi

Mnjoo... :(

Vi var lite för klena igår, och Färjestad var det bättre laget, även om jag tycker SAIK stod upp helt ok i den 3:e. Snöpligt slut med 14 sekunder kvar... hade nog kunnat höra en knappnål falla i Skellefteå Kraft Arena då :näsblod

Men med vakna ögon - varje slutspelsmatch för SAIK är ändå en liten seger i sig, detta är ju bara 3:e året i Elitserien efter typ 16 års plogande i den undre världen... :)

Kul att HV gjorde fiskrens av sillstryparna! :hihi
Med tanke på Jimmies fantastiska miss så var det ju lite stöld att FBK vann även om de dominerade första halvan av matchen, från ca 15 minuter in i första och hela andra. Starkt av SAIK att resa sig i tredje dock.
Ska bli kul att se hur det går idag. :)

Visas det någon hockey på gratiskanalerna ikväll? Eller sänds det på radio? Det suger att jobba en lördag :(

Kanal 5
15.30-18.45 Direktsänd ishockey från SM-slutspelets semifinaler.

Vilken match vet jag dock inte :/

Med tanke på Jimmies fantastiska miss så var det ju lite stöld att FBK vann även om de dominerade första halvan av matchen, från ca 15 minuter in i första och hela andra. Starkt av SAIK att resa sig i tredje dock.
Ska bli kul att se hur det går idag. :)
Och idag har jag fanimej biljetter! :banana :biraiplastglas :sunkigjägermeister

Bägge matcherna i radio via www.sr.se och FBK-SAIK kl 15:30 via Kanal5, streams gratis på deras hemsida. Frölunda-HV börjar 18:30 tror jag och visas i Canal+ och kan köpas på deras hemsida, inte gratis tyvärr.

Thomas andersson är köpt den sa-ans j-vla ido-ten :mad:
Tyvärr var HV lika dåliga som domarhelvetet så de var inte värda något annat än spö i vilket fall som helst.:huvet

haha tacka skellefteå för tangering av målvakts rekordet!

2 raka i göteborg nu i veckan blire nog :)

Ny giv idag.
FBK klara för final vid ca 21:30 ikväll? Kan HV knipa en match i Götelaborjjjjjjjjj?

Gött att ha biljetter! Får vi se om liven är lika kinkig idag! Tufft att ge sig på den äldste i Frölunda bakifrån sådär ;-)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti