Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skit påre.
Jämt men BIF var inte särskilt farliga utan FBK styrde allt som oftast ut dem i hörnen och Jonte tog det han fick mot sig. Nu behöver de speed upp anfallspelet en hel gnutta. Egentligen bara Mattsson-Axelsson-Johansson som var vassa framåt. Goren tex. såg ut som en sömngångare.Jämt blev det.ust
Ja, och PP-sjukan från i höstas verkar vara tillbaka. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna snigel-Rhodin, men som högerskytt som vågar skjuta och skjuter hårt och dessutom träffar målet är han ordentligt saknad i PP.
Jämt men BIF var inte särskilt farliga utan FBK styrde allt som oftast ut dem i hörnen och Jonte tog det han fick mot sig. Nu behöver de speed upp anfallspelet en hel gnutta. Egentligen bara Mattsson-Axelsson-Johansson som var vassa framåt. Goren tex. såg ut som en sömngångare.
Som lök på laxen blir det gråtvals i tidningarna med Goren. Sinnessjukt risig timing på det. Bänka honom och in med vad som helst som är villigt att jobba 100%. Rhodin kanske missar semi också pga hjärnskakningen, trist.Ja, och PP-sjukan från i höstas verkar vara tillbaka. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna snigel-Rhodin, men som högerskytt som vågar skjuta och skjuter hårt och dessutom träffar målet är han ordentligt saknad i PP.
Övriga ärtbössor, Mattsson undantagen, ger jag inte mycket för.
Äntligen dags för match! Nu väntar vi med spänning på att treveckorsfansen ska infinna sig.
Du är ju ett äkta sillstryparfans, du räknas inte.Howdy doody
FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUNNNDDDDDAAAAAAA!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul att Skellefteå vann. FBK gjorde vad de skulle och har seriens bästa målis. Dock måste anfallsspelet bli betydligt vassare om det ska nås riktigt långt.
HV i gungning är ju alltid skönt att se och skandal i Göteborg - vem är förvånad?![]()
Haha, jobbar klock-Glenn från Frölundaborg kvar än?!! Only in Göteborg.
Haha, jobbar klock-Glenn från Frölundaborg kvar än?!! Only in Göteborg.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |