Elitserietråden 2008/2009

:blah

Jämt blev det. :pust
Jämt men BIF var inte särskilt farliga utan FBK styrde allt som oftast ut dem i hörnen och Jonte tog det han fick mot sig. Nu behöver de speed upp anfallspelet en hel gnutta. Egentligen bara Mattsson-Axelsson-Johansson som var vassa framåt. Goren tex. såg ut som en sömngångare.

Last edited:
:blah

Jämt men BIF var inte särskilt farliga utan FBK styrde allt som oftast ut dem i hörnen och Jonte tog det han fick mot sig. Nu behöver de speed upp anfallspelet en hel gnutta. Egentligen bara Mattsson-Axelsson-Johansson som var vassa framåt. Goren tex. såg ut som en sömngångare.
Ja, och PP-sjukan från i höstas verkar vara tillbaka. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna snigel-Rhodin, men som högerskytt som vågar skjuta och skjuter hårt och dessutom träffar målet är han ordentligt saknad i PP.

Övriga ärtbössor, Mattsson undantagen, ger jag inte mycket för.

Ja, och PP-sjukan från i höstas verkar vara tillbaka. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna snigel-Rhodin, men som högerskytt som vågar skjuta och skjuter hårt och dessutom träffar målet är han ordentligt saknad i PP.

Övriga ärtbössor, Mattsson undantagen, ger jag inte mycket för.
Som lök på laxen blir det gråtvals i tidningarna med Goren. Sinnessjukt risig timing på det. Bänka honom och in med vad som helst som är villigt att jobba 100%. Rhodin kanske missar semi också pga hjärnskakningen, trist.
Tur att Jonte är bättre än någonsin.

Nu var det väl fan om det inte blir semi, iallafall.

Vilket sanslöst uselt publikstöd Brynäs har! Det är ju ändå slutspel (?) :confused:

Last edited:
Det är märkligt få¨inlägg av typen

FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUUUUUUUUUUNDDDDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!1!!1!!!!!!! :yoparty :yoparty :fyllisar :banana :banana

Härligt med matcher två dagar i rad! Blir första slutsspelmatchen i år för egen del live på torsdag blir gott :)

Kul att Skellefteå vann. FBK gjorde vad de skulle och har seriens bästa målis. Dock måste anfallsspelet bli betydligt vassare om det ska nås riktigt långt.
HV i gungning är ju alltid skönt att se och skandal i Göteborg - vem är förvånad? ;)

Kul att Skellefteå vann. FBK gjorde vad de skulle och har seriens bästa målis. Dock måste anfallsspelet bli betydligt vassare om det ska nås riktigt långt.
HV i gungning är ju alltid skönt att se och skandal i Göteborg - vem är förvånad? ;)

Skandal eller ej, Frölunda körde över Luelå ändå. Trist att det ska få hända men det är som det är.
Stänger den här serien ikväll hoppas jag.:tummenupp

Hv åker ikväll:D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing