Elitserietråden 2008/2009

Det enda jag bryr mig om är att inte DIF vinner SM och att LIF kommer upp i elitserien.

HUR man får detta att hända skiter jag i. Bara fixa!

Trots att jag är superDjurgårdare:yoparty så är jag ärlig och säger; DIF vinner inte i år så du kan vara lugn och (nu kommer ett historiskt ögonblick) ja, jag vet att ingen tror mig, men jag vill faktiskt ha upp aik solna :mad: i elitserien... Pinsamt:confused:
För hockeyn i Sverige och för att få till den där elektriska derbystämningen i Globen/Hovet.
Sen håller jag med om Leksand, alltid kul med Dif-Leksand och fullt med folk. Ut med södertälje och rögle och in med aik och leksand!

LHC kan inte vinna. :)
Dock ser deras backsida grymt bra ut men målvaktssidan är jag tveksam till.

Tänk dig förra årets lag med Norrena i mål, då hade inte HV haft en chans i finalen. Så kan det gå.

Jag tycker det har varit många förluster i alla lag och få bra värvningar så vi får se hur det går, känns som en rätt osäker säsong över lag.

Suck, Frölunda.............. :tamigförpannansmiley

:skrattaåt Mjo du, Johan Holmqvist övertygade inte direkt i målet... :arsele
Sicket antiklimax det måste ha varit... :hihi

Slog till på hela Canal+ Total, så nu får man ju t.o.m. se det i HD-format :yoparty
Men man får faan hoppas att Skellefteå AIK gör bättre ifrån sig i premiären mot Rögle, annars får man väl äta upp det här... :gnissla

Helvete vad det tas betalt för att se en match på burken då :mad:

Vet att PPV höjdes till 139:- förra året, så därför bojkottade jag det & kollade via Canal + på datorn ist för 89:- (tror jag det var). Nu har de också höjt, till 109 riksdaler!

Hur FAN kan man ta så jävla mycket betalt för en match som inte ens är live!!?? :4skrika

Om någon Linköpings-fan kallar LHC för 'cluben' stängs tråden. 'Klubben' eller 'the club', men inte 'cluben', för helvete.

Cluben har har nu två raka finaler i ryggen, tyvärr domarskandal som avgjorde förra årets chanser för oss!!
Denna säsong tror jag faktiskt vi har guldsmak i munnen. Med nya klass spelare så som Janne Hlavac, Jaroslav Hlinka och förhoppninsvis en stabilare målvakt i Daniel Henriksson.

Samt våra gulkorn, Niklas Persson, Patrik Zackrisson, Musse Håkanson mfl.

Weinhandl och Mårtensson utlånade, samt Mangnus Johansson, så säsong 2009/10 kommer nog bli mycket intressant.

Puuuh...vilken jävla ångest...close one... :ätapiller
Skellefteå vände 0-3 till 5-3 mot Rögle.

Blir f-n en wirre på det det här.
Undrar hur Rögle har det... :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP