Elitserietråden 2008/2009

Det enda jag bryr mig om är att inte DIF vinner SM och att LIF kommer upp i elitserien.

HUR man får detta att hända skiter jag i. Bara fixa!

Trots att jag är superDjurgårdare:yoparty så är jag ärlig och säger; DIF vinner inte i år så du kan vara lugn och (nu kommer ett historiskt ögonblick) ja, jag vet att ingen tror mig, men jag vill faktiskt ha upp aik solna :mad: i elitserien... Pinsamt:confused:
För hockeyn i Sverige och för att få till den där elektriska derbystämningen i Globen/Hovet.
Sen håller jag med om Leksand, alltid kul med Dif-Leksand och fullt med folk. Ut med södertälje och rögle och in med aik och leksand!

LHC kan inte vinna. :)
Dock ser deras backsida grymt bra ut men målvaktssidan är jag tveksam till.

Tänk dig förra årets lag med Norrena i mål, då hade inte HV haft en chans i finalen. Så kan det gå.

Jag tycker det har varit många förluster i alla lag och få bra värvningar så vi får se hur det går, känns som en rätt osäker säsong över lag.

Suck, Frölunda.............. :tamigförpannansmiley

:skrattaåt Mjo du, Johan Holmqvist övertygade inte direkt i målet... :arsele
Sicket antiklimax det måste ha varit... :hihi

Slog till på hela Canal+ Total, så nu får man ju t.o.m. se det i HD-format :yoparty
Men man får faan hoppas att Skellefteå AIK gör bättre ifrån sig i premiären mot Rögle, annars får man väl äta upp det här... :gnissla

Helvete vad det tas betalt för att se en match på burken då :mad:

Vet att PPV höjdes till 139:- förra året, så därför bojkottade jag det & kollade via Canal + på datorn ist för 89:- (tror jag det var). Nu har de också höjt, till 109 riksdaler!

Hur FAN kan man ta så jävla mycket betalt för en match som inte ens är live!!?? :4skrika

Om någon Linköpings-fan kallar LHC för 'cluben' stängs tråden. 'Klubben' eller 'the club', men inte 'cluben', för helvete.

Cluben har har nu två raka finaler i ryggen, tyvärr domarskandal som avgjorde förra årets chanser för oss!!
Denna säsong tror jag faktiskt vi har guldsmak i munnen. Med nya klass spelare så som Janne Hlavac, Jaroslav Hlinka och förhoppninsvis en stabilare målvakt i Daniel Henriksson.

Samt våra gulkorn, Niklas Persson, Patrik Zackrisson, Musse Håkanson mfl.

Weinhandl och Mårtensson utlånade, samt Mangnus Johansson, så säsong 2009/10 kommer nog bli mycket intressant.

Puuuh...vilken jävla ångest...close one... :ätapiller
Skellefteå vände 0-3 till 5-3 mot Rögle.

Blir f-n en wirre på det det här.
Undrar hur Rögle har det... :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey