Elitserietråden 2007/2008!

Han är åtminstone 100-procentig som VF coach. Men mset villv i veta hur du tycker det känns med Melin i båset? :)

Så länge han är 100-procentig finns väl ingen anledning att klaga egentligen.
Personligen är jag inte lycklig över den här cirkusen. För mig är Melin en coach i mängden precis som Bäckman. Han tar säkert VF till slutspel men inte mycket mer,kanske en semifinalplats med lite tur, men finalspelet är långt borta för VF känns det som. :huvet Det är dock inget som Melin kan lastas för. Ännu.
Jag vill ha hem Janne till nästa år... Sparka Kellgren i samma veva så vädrar jag morgonluft på allvar. :yoparty

Så länge han är 100-procentig finns väl ingen anledning att klaga egentligen.
Personligen är jag inte lycklig över den här cirkusen. För mig är Melin en coach i mängden precis som Bäckman. Han tar säkert VF till slutspel men inte mycket mer,kanske en semifinalplats med lite tur, men finalspelet är långt borta för VF känns det som. :huvet Det är dock inget som Melin kan lastas för. Ännu.
Jag vill ha hem Janne till nästa år... Sparka Kellgren i samma veva så vädrar jag morgonluft på allvar. :yoparty
:fakta

Gött dock att Holmqvist den äldre kommer igång, att Jonsson visar att han förhoppningsvis håller säsongen ut och att Ackerström kan göra mer än att bara ta dumma utvisningar.

Gott nytt år, ses i ES 2008!

Full omgång idag.

VF är på norrlandsturné och möter Skrällefteå i deras kraftlada. Övriga matcher;

Timrå-Luleå, EON arena 19.00
Linköping-Mora, Cloetta center 19.00
Brynäs-Djurgården, Läkerol arena 19.00
HV 71-Modo, Kinnarps arena 19.00
Södertälje-Färjestad, Axa sports center 19:00

:banana

Tror både Skellefteå och SSK vinner i dag :)

DIF är ju bra på bortaplan den här säsongen så det borde bli seger mot Brynäs.

För övrigt är det skönt att Riddewall spelar JVM, då får Larsson stå.

Den här 8-2 krossen satt fint!

Way to go!
widis-tvaa_507196w.jpg

Lika mot Mora.... Hur är det möjligt.
Att ha Rasti i mål är som att ha en knattespelare där just nu. Det är tur att Fransson kliver in och sänker lite lugn över arenan.
Men det vore ju önskvärt om våra spelare kunde börja röra lite på sig efter all julskinka och nyårsskumpa.
Vi får väl se om hoppet tänds i AXA på lördag.

4 fel av 4 möjliga, när ska jag lära mig att alltid spela mot mina egna tips :confused:

Stackars Larsson hade det inte lett, Brendel och Widing fick på ett gäng riktiga fullträffar.

FBK backupen från AIK, där han var andrekeeper, nollade SSK för andra gången den här säsongen. Klar positiv överraskning för min del i varje fall.

Redigt gött med 2p mot HV. En riktig kämparinsats som var spännande ända in i det sista.

36-17 i skott borde dock visa mer än de 3-2 som matchsiffrorna skrivs till. Ari ligger sällan över 90% och VF gör inte allt för många mål på sina chanser.

Hur som helst en go seger i en halvvälspelad match.

Melin fortfarande obesegrad. Melineffekt? :tungan

Mm.. Passa på att va glada nu era töntar för nästa vända kommer LIF tillbaka och visar var skåpet skall stå! Juuust det! DÅSÅ!

Bortamatch mot Modo, känns som att det kan gå hur som helst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT