*DanTheMan* skrev:Det satt riktigt fint med 3 points mot Färjestad idag![]()
Boostar självförtroendet om inte annat.
Jag säger finfint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*DanTheMan* skrev:Det satt riktigt fint med 3 points mot Färjestad idag![]()
Boostar självförtroendet om inte annat.
För egen del så är det faktiskt så, en väldigt lång transportsträcka till slutspelet. Men var så säker på att jag blir mer aktiv i denna tråden ju närmare finalen FBK kommer.hållundan skrev:Dålig uppslutning i tråden. Beror kanske på att seriespelet är bra jefla långt.

hållundan skrev:Dålig uppslutning i tråden. Beror kanske på att seriespelet är bra jefla långt.
Riktigt najs att kolla VF - BIF i Scandinavium i torsdags.
Vad som hände borde väl du kunna svara på för du var väl och såg spektaklet?sandstream skrev:Var Frölunda magsjuka eller vad var det som hände i Globen? 5-1 till DIF.
Eller satsar ni på att DIF ska komma 8:a, bli lottade mot dem och sedan ha en skön kvartsfinal?
Något lurt är det!

Men de var väl ett jävla tjat om detta.Goodstuff skrev:Vad som hände borde väl du kunna svara på för du var väl och såg spektaklet?![]()
Wikegårds sågning av alla DIF-fans som inte var i Globen ikväll var värt en del.![]()

Klart det tjatas.sandstream skrev:Men de var väl ett jävla tjat om detta.
Jag skyller på att frun har ryggskott och att jag var tvungen att natta barnen![]()

Detta är intressant ur ett annat perspektiv. Det höjs ofta röster för att en RR/banracingbana måste byggas i stockholmstrakten, för då kommer publiken att invadera våra RR-arrangemang och svensk RR kommer att blomstra. Tillåt mig starkt tvivla på det; varför skulle detta ske när inte stockholmare ens orkar masa sig iväg till Globen på hockey?Goodstuff skrev:Vad som hände borde väl du kunna svara på för du var väl och såg spektaklet?![]()
Wikegårds sågning av alla DIF-fans som inte var i Globen ikväll var värt en del.![]()
Självfallet säger jag i egenskap av trådstartare.RoLLER skrev:För att snacka lite Champions League fotboll (kan man det i den här tråden?).

Rosenborg lyckas ofta på något jäkla vänster lyckas stå upp mot storlagen i CL trots att de senaste året var för tääääskiga. Jag tror dock att Real Madrid vinner.RoLLER skrev:Vad tror ni om följande spel?
Rosenborg - Real Madrid, 2
Real Betis - Chelsea, 2
Odds: 3 ggr pengarna.
Undrar vilket lag de håller på som gjort sidan?Laphroaig skrev:
De som har skrivit ihop den drapan har ju verkligen koll på läget....Laphroaig skrev:
Med tanke på att en del tycker det är kass att det eventuellt ska byggas bana i Enköping och inte i Sthlm, det är ju jäääättelångt, så kan jag hålla med dig.valmers skrev:Detta är intressant ur ett annat perspektiv. Det höjs ofta röster för att en RR/banracingbana måste byggas i stockholmstrakten, för då kommer publiken att invadera våra RR-arrangemang och svensk RR kommer att blomstra. Tillåt mig starkt tvivla på det; varför skulle detta ske när inte stockholmare ens orkar masa sig iväg till Globen på hockey?

Skadeläget gör att du nog måste ge dig till tåls.Mc Carlsson skrev:Trevligt med seger mot Brynäs ikväll, men FBK måste börja få igång sitt målskytte anser jag. Det har varit väldigt skralt med det ett bra tag nu.![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |