Elitserietråden 2005/2006

hållundan skrev:
Kollar spelar handboll. Trevligt.
:hihi ja såååg! SSK sjuter å skjuter å har väldigt svårt å göra mål så man förstår desperationen. Fast han satte en med klubban sen ju :klappar Bra jobbat!

FBK-SSK idag. Sportklubben visar väl vart skåpet ska stå och tar sin andra raka vinst idag skulle jag tro. Jönnson och Frögren är borta för FBK. :klappar :corn

goodfella skrev:
FBK-SSK idag. Sportklubben visar väl vart skåpet ska stå och tar sin andra raka vinst idag skulle jag tro. Jönnson och Frögren är borta för FBK. :klappar :corn
ähh! ingen större förlust om dom spelat som dom spelade i torsdag!
bättre då med "lill micke" från ARVIKA! i första femman :banana

Färjestad skrev:
ähh! ingen större förlust om dom spelat som dom spelade i torsdag!
bättre då med "lill micke" från ARVIKA! i första femman :banana

Jo jag såg att han skulle in i första-femman och Kåberg blev förpassad till fjärdelinan.

Chris Ash skrev:
Äntligen vann Leksand! Det har ju sett närmast tragiskt ut såhär långt....uppförsbacken är lång...

Och Brynäs torskade :död

Men men... Man får väl nöja sig med 1 pinne efter underläge på 0-2.

Fan att man pluggar så mycket. Hänger inte alls med i svängarna nu.

Gött att Sampan spelar stabilt trots sina 36 år.

Leksingarna har det svårt, kommer vändningen nu? Timrå slår LHC, spännande. Roligt att det är tajt i alla matcher ännu så länge.

Tre matcher idag. Webradion slås på om 8 minuter.

Modo-HV71, Färjestad-Timrå, Mora-Frölunda.

Ska HV fortsätta övertyga? Kommer Timrå slå FBK nu när de nollade LHC i förra omgången? Frölunda med Salo i målet igen. Omformat i femmorna efter skador på Jari och Lill-Axelsson. Kul att Kirill Starkov är med och lirar igen.

Låt matcherna börja!

hållundan skrev:
Tre matcher idag. Webradion slås på om 8 minuter.

Modo-HV71, Färjestad-Timrå, Mora-Frölunda.

Ska HV fortsätta övertyga? Kommer Timrå slå FBK nu när de nollade LHC i förra omgången? Frölunda med Salo i målet igen. Omformat i femmorna efter skador på Jari och Lill-Axelsson. Kul att Kirill Starkov är med och lirar igen.

Låt matcherna börja!

Ingen Brynäsmatch idag.... För mig blir det Hockeykväll 21:30 bara.

Good Luck hållundan, som om du behövde det :mad: :finger

Goodstuff skrev:
Med tanke på matchbilden ska ni vara ruskigt glada över två pinnar. Noll hade varit mer rättvist.
Som sagt, webradion är väl inte det bästa mediet att följa matchen på. Moras egna SR-reporter kommenterar väl inte matchen med största geist vilket gör det svårt att förstå exakt hur matchbilden ser ut.

Belfrage skrev:
Vilka möter vf imorgon? HV tar iaf 3 nya pinnar imorgon mot Djurgården :)

2-8 senast i Globen :tuttar
Full omgång idag. Den slutar såhär.

19:00 Timrå IK - Leksands IF - 3-2
19:00 Mora IK - Linköpings HC - 2 -4
19:00 Frölunda Indians - Brynäs IF - 5-3
19:00 Luleå HF - MODO Hockey - 3-3
19:00 Södertälje SK - Färjestads BK - 2-3
19:00 HV 71 - Djurgårdens IF - 5-2

Fan va gött, ska kolla på VF- Brynäs på VIP-plats i hockeyborgen idag. Ska bli kul. Första seriematchen på plats för min del. Vajjert.

hållundan skrev:
Imorrn smällere RoLLER.

Haha! Jag vet.... bara timmar kvar nu.

Om nu Unibet.com fixar sitt dataknas så tänkte jag sätta en hundring på att flöjande lag vinner:
Brynäs
Leksand
Djurgården

Skräll-rad. Men att losa en hundring överlever jag. Skulle raden mot förmodan gå in ger den dryga 17.000:-

*/ ?>
Back