steffe
"Mannen som talar med whisky"
Ecall service, finns många lösningar på det, i princip boota om bilen på nåt sätt. Har Microsofts programmerare gått över till mjukvara för bilar!Dagens tristaste läsning hittills:
Framför näsan i min Polestar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ecall service, finns många lösningar på det, i princip boota om bilen på nåt sätt. Har Microsofts programmerare gått över till mjukvara för bilar!Dagens tristaste läsning hittills:
Framför näsan i min Polestar.
Det är tydligen vanligt att Volvobaserade bilar med ecall tappar kontakten med omvärlden och tänder varningar för det. Jag har aldrig sett det i mina andra bilar med liknande system.Ecall service, finns många lösningar på det, i princip boota om bilen på nåt sätt. Har Microsofts programmerare gått över till mjukvara för bilar!
Jag talar om sverige som landSist jag kollade så kostade en vanlig V60 mer än en Tesla så det drabbar nog alla bilar rakt av förutom Dacia möjligen…
Vad för bil har du som jämför emot? Tesla modell 3View attachment 502376View attachment 502377View attachment 502379Lämna in min på service idag. Fin lånebil.
Var lite lite tystare å gick bättre på ojämnheter på vägen pga sin storhet. Men rätt stor å klumpig. Föredrar min![]()
Vad är speciellt med den3:an är betydligt roligare att köra än Y:n men det kommer på bekostnad av utrymme förstås. 3 Highland är betydligt tystare än en Y…
Det är den lätta facelift som kom i vintras/våras. Ser väldigt lik ut men med lite smalare lyktor och några andra detaljer. Den är tystare, har bättre fjädring, saknar spakar för blinkers/växel och Performancemodellen är betydligt sportigare än den gamla. Plus säkert en massa andra justeringar.Vad är speciellt med den
Ser den ut som en vanlig trea.
Modell Y har verkligen blivit en succé.
Måste vara en riktig familjebil.
Highland är den uppdaterade Model 3. Mer ljudisolering och bättre fjädring, andra strålkastare och bakljus, några ändringar i inredningen. Samma bil i övrigt.Vad är speciellt med den
Ser den ut som en vanlig trea.
Modell Y har verkligen blivit en succé.
Måste vara en riktig familjebil.
Dom där spasmerna som "hjälper" en hålla sig i rätt fil är ju kul om man tex vrider ut lite för att undvika en cykel.Den nya Tesla 3 ser mer ut som elbilarna på Gröna Lund framtill eller möjligen som att nån elefant satt sig på huven.
Om man vill bli irriterad på infotainmentsystem som inte uppdaterar sig automatiskt och behöver startas om sisådär en gång om dagen kan jag rekommendera Polestar 2. Det är dessutom en fyrhjulsdriven bil som beter sig som en framhjulsdriven vilket antagligen är för att man ska krocka med fronten och inte med sidan. Man kan dessutom vrida hit-och-dit på ratten en hel del utan att bilen byter riktning vilket är praktiskt för den med spasmer i händerna. Apropå spasmer så är det en någorlunda korrekt beskrivning av hur bilen hjälper en att hålla sig kvar i filen man kör i.

Då vet jag vad jag har att se fram emot de närmsta tre åren då. Tycker självkörningen har varit någorlunda vid provkörning, absolut inte lika vass som Teslas men också utan alla irriterande ljud Teslan har för sig. Det kräver ju förstås Pilot-paketet, annars har den bara hjälp att inte köra ut ur filen/av vägen och den kan man förstås inte låta styra bilen.Om man vill bli irriterad på infotainmentsystem som inte uppdaterar sig automatiskt och behöver startas om sisådär en gång om dagen kan jag rekommendera Polestar 2. Det är dessutom en fyrhjulsdriven bil som beter sig som en framhjulsdriven vilket antagligen är för att man ska krocka med fronten och inte med sidan. Man kan dessutom vrida hit-och-dit på ratten en hel del utan att bilen byter riktning vilket är praktiskt för den med spasmer i händerna. Apropå spasmer så är det en någorlunda korrekt beskrivning av hur bilen hjälper en att hålla sig kvar i filen man kör i.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |