Merovingian
Guest
Svara på min fråga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svara på min fråga.
Nej, men då blir det ju perfekt för dig att rösta på Måna som du sa att du ska göra. Hon vill ju absolut inte höja skatterna och öka bidragen.Har aldig sagt att jag vill betala för muppar som inte vill eller orkar göra rätt för sig.
Jag såg det på femmans webtv. Du kanske har censuren på.![]()
Antagligen.
Jag såg ingen hippiefamilj, inget om microvågsugnar, datorer, TV-apparater eller trådlösa internet.
Och inget om ett nytt hus med transformatorfilter.
Fast jag kanske blinkar långsamt?![]()
Sov du på fysiklektionerna?
Det här kanske ligger redan upp men jag repeterar i sådanna fall:
Elallergiker är inte allergiska mot strömen, utan det är partiklar i luften som påverkas av magnetfält. Magnetfälten bildas av elen och så sätt sätter elen i sin tur rörelse på dessa partiklar.
Elallergiker påverkas inte av trådlösa överförningar eftersom att de inte är elektriska utan radiovågor.
Elallergiker kan klara sig även om det finns ström i närheten så länge det inte bildas något magnetfält. Till exempel: Transformatorer, tätt ligande kablar, kondensatorer är några exempel på några saker som bildar magnetfält, och dessa saker finns överallt i våran vardag
Hurså? något som inte passar in?![]()
Hurså? något som inte passar in?![]()
Jag har elallergi, och jag jobbar som elektriker.
Mina symtom är väldigt tydliga, när jag vaknar på morgonen så är jag trött och har svårt att komma upp ur sängen.
När jag kommer till jobbet så får jag ofta ångerst och blir på dåligt humör.
När jag kommer hem är jag väldigt trött, rentav apatisk under ett par timmar.
Har ofta ont i rygg och nacke (detta kommer nästan alltid när jag har kopplat spottar i tak) tror att det har att göra med att jag håller i kablarna och så...
Är också gasig och rapar och fiser ganska mycket. Tror att det är magnetfälten som gör det.
Tycker att detta är synd då jag tror att jag trivs på mitt jobb, men jag ska nog kolla om jag kan bli sjukskriven ett tag iaf. För det brukar bli bättre när jag har varit ledig lite.
Jag skulle tro det, micro var det enda jag inte såg. Resten var med.
Kolla igen!
Inte för att vara elak men det där stämmer på mig också men har nog inte med el att göra
Å fan jag är oxå elektriker och lider av samma problem men jag har aldrig tänkt på att det kan vara elallergi...
Kom igen, ingen blir stressad av ett 9-17 jobb och lite ekonomiska skulder.
Jag trodde jag hade en elak åkomma men fick reda på att jag bara var extremt utmattad/stressad. Då skämdes jag faktiskt på riktigt, trodde att alla fejkade detta tillstånd. Nu vet jag att en del inte fejkar men säkerligen flertalet av dem![]()
..finns gott om folk som klappar igenom på 9-17 jobb...
Jag såg nog också ett cencurerat avsnitt.. en elallergisk tanta (utan tillhörande elallergisk sambo), sen var det en matallergiker, en liten kille med immunsjukdom och en med nån annan sjukdom som gjorde att hon fick blåsor överallt.
Inget elsanerat hus där inte..![]()
Det var det gamla avsnittet, det nya är det här: http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s08e08
Samma strålkärring är med, nu kan hon prata i mobiltelefon och köra dammsugare!
Allt tack vare ett transformatorfilterskåp, som på inget sätt är kopplat till mobiltelefonen????
Ja såna finns men när man granskar det närmare så har dom förutom 40 timmars arbetsvecka en djäkla massa andra aktiviteter som dom naturligtvis också vill prestera 110% i. Dessutom ska hemmet vara perfekt och skinande rent. Kombinerat med en misskött ekonomi som inte går ihop och när sedan flickvännen/pojkvännen gör slut så faller korthuset.
jag är allergisk mot neutriner, hur ska jag skydda mig? Strålningen tränger ju igenom jorden hela tiden och jag kräver att staten betalar ett ljusår tjockt block av bly!
Annars lider jag en SÄKER död inom 100 år!![]()
Nej, men då blir det ju perfekt för dig att rösta på Måna som du sa att du ska göra. Hon vill ju absolut inte höja skatterna och öka bidragen.
Det var det gamla avsnittet, det nya är det här: http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s08e08
Samma strålkärring är med, nu kan hon prata i mobiltelefon och köra dammsugare!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |