hållundan skrev:Det är målet![]()
Ju mer man tjänar desto mer utgifter drar man på sig. Ge mig 15 papp till i månaden och jag kommer ha det lika "jävligt" ändå.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Det är målet![]()
Jo det är sant. Spelar ingen roll hur mycket man har, man gör slut på dom ändå =)Kevorkian skrev:Ju mer man tjänar desto mer utgifter drar man på sig. Ge mig 15 papp till i månaden och jag kommer ha det lika "jävligt" ändå.![]()
hållundan skrev:man gör slut på dom ändå =)
Precis, mycket roligare så. Mao mitt mål med mina studier...Kevorkian skrev:Det är ens förbannade skyldighet att göra slut på pengarnaFinns ingen anledning å lägga på hög.
Kevorkian skrev:Jo drygt 30 papp, men jag skulle gärna kapa ett par-tre tusingar i utgifterna. När hojen rullar lever man verkligen på marginalen.
Mark skrev:140000:- i lön (efter skatt)
juha01 skrev:Mark. Det vet både du och jag att vi taxiförare räknar inga pengar före och efter skatt. Vi räknar bara dom pengar vi får in...
Snacka skatt med en taxiförare är som att prata moms med torghandlarna på hötorget i sthlm...
Visste du förresten att taxiförarna kallas för sveriges bäst klädda alkoholister!![]()
Mark skrev:jo, förvisso. Du har såklart helt rätt! Kumrif* är underskattat!
Till saken hör dock att jag just nu är på ericsson. Ska vara här i 6 mån tot (tom feb. ut). Dette gör ju att mitt lönekuvert minskade med ytterligare 2000/mån. Får vara glad för praktikersättningen, men de är surt att gå ner i pengar. jaja, vaffan du/ni shark:ar säkert.
Vad kör du för släde/bolag mm? Jag ska ut och slåss () på fredag, jobbar du då? kumrifpotenttiellt!
*Kumrif - Kontant Utan Moms Rätt i Fickan
mb skrev:Tänk om man skulle ha din inkomst och mina utgifter. Då vore man stormrik![]()
Thundercat skrev:Nä, man lever efter sina tillgångar. Hade du haft mer pengar så hade du haft mer utgifter.
Edit: Svarade innan jag läst hela tråden...![]()
Fy...![]()
Långa farbron skrev:
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |