Ej troende amerikansk pappa vs skola

*asg*
SKÖN kille! Snacka om att inte ge sig. Man kan ju undra om inte prällen sitter där med en ganska bra WFT?? min när han läst mail 2 och 3.. Sen går det ju RIKTIGT överstyr! *lol* :D:D

:skrattaåt

En sån pappa ska jag också bli! :D

:skrattaåt

En sån pappa ska jag också bli! :D

Jag har en stark känsla av att jag kommer bli det också, fast gällande den svenska skolans konstanta insmusslande av politiska värderingar. :rolleyes:

Det får bli nån slags friskola för mina barn tror jag.

Roligaste jag läst på länge!

Men herregud (pun not intended) vilken jobbig farsa. Nog för att man inte vill pracka på ungarna vad som helst, men vanlig allmänbildning om varifrån allt ståhej kring Påsken kommer, är inte fel. Kul visst, men lite missriktat...

Men herregud (pun not intended) vilken jobbig farsa. Nog för att man inte vill pracka på ungarna vad som helst, men vanlig allmänbildning om varifrån allt ståhej kring Påsken kommer, är inte fel. Kul visst, men lite missriktat...
Du har inte läst något annat från hans blogg eller?

Det behövs fler såna föräldrar helt klart, skolan ska inte indoktrinera vare sig religiöst eller politiskt.

Underbart, mer sånt här vill jag se!
Idag knackade det på dörren och utanför stod det en nisse med ett blad med texten "JESUS!" på den, jag sa redan innan han öppnade truten att jag inte ville ha något, då förklarade han att jag var inbjuden på en mässa som var helt GRATIS! Wow, det lät frestande men jag avböjde och stängde dörren. Nu i efterhand ångrar jag mitt misstag, jag skulle givetvis ha supit mig redlös och gått dit och gastat :(

Underbart, mer sånt här vill jag se!
Idag knackade det på dörren och utanför stod det en nisse med ett blad med texten "JESUS!" på den, jag sa redan innan han öppnade truten att jag inte ville ha något, då förklarade han att jag var inbjuden på en mässa som var helt GRATIS! Wow, det lät frestande men jag avböjde och stängde dörren. Nu i efterhand ångrar jag mitt misstag, jag skulle givetvis ha supit mig redlös och gått dit och gastat :(

hahaha, ja jävlar va bra, ring mig så hänger jag på nästa gång.

Nyheter
Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen