Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Masonit skrev:Låter ju som att kolvringarna gått isönder.
\Masonit
Easy_Mike skrev:då lever vi i samma värld du och jag..
en riktig kompis hade varit helt bestört och hjälpt till (betalat om kunskapen saknas).
i mina öron låter han som en snyltare,gasar tills det rasar ..den är ändå inte min typ...
hade jag varit i samma sits hade jag krävt att han skulle hjälpa dig..ekonomiskt elr med sin kunskap.punkt slut.
Chrille skrev:Det finns allvarliga fel i Pink's berättelse. Framförallt delen som säger att det är en bra "polare" och att han är "bilmekaniker.
Då är ju grabbjäveln grundligt och oåterkallerligt dum i huvudet och bör snarast förpassas ur kretsen av polare.
Att bilen kokar kan han inte hjälpa gamla bilar går sönder och det får du leva med. Att han sen kör den i kok, gång på gång, och inte en orkar röva sig ut och fylla den tyder på total frånvaro av tankeförmåga.
Eller så har han lånat ut bilen till regeringen och hon har sprängt den. ....
Chrille skrev:Det finns allvarliga fel i Pink's berättelse. Framförallt delen som säger att det är en bra "polare" och att han är "bilmekaniker.
Då är ju grabbjäveln grundligt och oåterkallerligt dum i huvudet och bör snarast förpassas ur kretsen av polare.
Att bilen kokar kan han inte hjälpa gamla bilar går sönder och det får du leva med. Att han sen kör den i kok, gång på gång, och inte en orkar röva sig ut och fylla den tyder på total frånvaro av tankeförmåga.
Eller så har han lånat ut bilen till regeringen och hon har sprängt den. ....
FUBAR skrev:Håller med vad som sagts. Du köper delarna och han lagar bilen, går han inte med på det så är det ingen bra kompis och såna klarar man sig utan.

johan.simonsson skrev:Att köra med en bil som varnar för hög temp utan att stanna är
något man kan förvänta sig av någon som kan noll om bilar (fordon)!
Det är inte så att kan skäms riktigt mycket för att han som "bilskruvare" missar
en så pass enkel sak som att stanna bilen när den kokar....
Det verkar ju faktiskt som om killen har noll koll?
Har du frågat han vad han hittade på?
En förklaring är faktiskt det minsta man kan kräva, annars är något alvarligt fel!
Markus skrev:Själv skulle jag varit grymt arg om jag fick låna någons bil och så visar den sig vara skitdålig och typ trassig, va ska man med en trassig bil till? Man lånar inte ut grej er som är pajj!

HönaPower skrev:Ja, trassiga bilar är inte bra....![]()
Markus skrev:Nej, och ännu semre när folck lånar ut dom!!!!!!!!!!!!!!!
Pink_dreams skrev:Ja men vilken jävla tur att jag inte kommer låna ut nåt till dog då!
Markus skrev:Ja facktist! Han kanske inte ringer dej för han e sur för att bilen var pajj, har du tenkt på det?
Jag skojar lite med dig.![]()
Pink_dreams skrev:Det stod inte "Vad hade du gjort om du fick låna en bil som redan var trasig och den gick sönder"?
Jag tycker inte dina "skämt" är roliga....
Markus skrev:Nej det gjorde det inte och jag kan helt klart lova att sluta skämta om du inte gillar det, känns det okej?

Markus skrev:Nej det gjorde det inte och jag kan helt klart lova att sluta skämta om du inte gillar det, känns det okej?
honkiie skrev:Om det är någån tröstt så tykcte jag dinna skämtet var jette roliga!!![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|