Egga inte customåkare

Vi får väl se...Aldrig börja en mening med "och")Halvtrasig är ett ord"du" stavas med "d"Lång mening med felaktig meningsbyggnad, otydligt[/COLOR] Ska vara punkt och därför stor bokstav på "bara"
Nej, den är förstörd för länge sen.

;)

:skrattaåt

Meh, värst vad "alla" tar det är fel då.

Nej, vi rejsade.
Nej, jag om någon åker runt i stan och är "cool".
Nej, jag vill inte åsamka någon annan smärta.

Jag har varit med om liknande förut. Allt stämde så väl med tidpunkt och plats. En vanlig händelse som jag bara ville dela.
Det är väl själva f**n, så fort man vänder ryggen till är du ute och eggar Frans Kromsson. Vad har jag sagt om det, det är omoget att hålla på och gasa så där :mad:

PS. Hoppas custom föraren inte ådrog sig något allvarligare än ett skrapat ego DS.

PS2. Dyker du upp imorgon på McOrvars? DS.

Fan vad alla valpar syns mycket på detta forumet. Har för mig att jag sett nåt 125:a forum eller har jag drömt det? Lunarstorm kanske har stängt. Hormonstinna jäklar dom där...

Det finns ett 125-forum på SH. Om man som 125-pilot inte sköter sig på stora forumet så kan man bli begränsad till 125-forumet, och sedan få "ansöka" om att få kunna skriva i stora forumet igen. Jag vet, av egen erfarenhet:gnissla :)

SÅ, nu återgår vi till tråden tycker jag! Även om det är kul att mobba MR.duDe så kan jag och resten av hans "riktiga" polare ta hand om det utanför forumet:tummenupp :)

Det är väl själva f**n, så fort man vänder ryggen till är du ute och eggar Frans Kromsson. Vad har jag sagt om det, det är omoget att hålla på och gasa så där :mad:

PS. Hoppas custom föraren inte ådrog sig något allvarligare än ett skrapat ego DS.

PS2. Dyker du upp imorgon på McOrvars? DS.
Ja, så är det. Man lär sig ju inga bra saker på SMC-kurserna nu för tiden. Bara ovett och galenskaper :gnissla

Jag hade faktiskt planerat att hänga på er, men tyvärr var kotten för blöt för att åka i lördags.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back