Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
VA!? :va
Jag såg flera stycken som var utklädda till fyllon :D Jag provade själv en sån kostym framåt småtimmarna :D

Jag blev impad av din kordinationsförmåga i alla fall. Du både höll ballansen och blinkade på samma gång. Tror även du lyckades säga något och även vifta lite med ena armen. Hatten av.

Ja men det är väl klart gullet. :D:tuttar

Ligga? :tuttar

(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. :mattias )

Jag blev impad av din kordinationsförmåga i alla fall. Du både höll ballansen och blinkade på samma gång. Tror även du lyckades säga något och även vifta lite med ena armen. Hatten av.

Höll balansen? Jag trodde det var Jürgen som hade ett stadigt tag i nackskinnet på mig...
Blinkningarna och rörelsen i ena armen tror jag var hjärtat som spasmade till i ett sista försök att pumpa runt lite blod istället för alkohol. Det i samband med att en hjärn-synaps felantände när jag skulle släppa på en lite fylle-trumpetstöt därbak. :näsblod

Last edited:

(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. :mattias )

*asg*
O där kom det. Haha.
Som sagt tidigare. Du är sååå knäpp. :P
:tungan :kär :blah

:Bugar

Höll balansen? Jag trodde det var Jürgen som hade ett stadigt tag i nackskinnet på mig...
Blinkningarna och rörelsen i ena armen tror jag var hjärtat som spasmade till i ett sista försök att pumpa runt lite blod istället för alkohol. Det i samband med att en hjärn-synaps felantände när jag skulle släppa på en lite fylle-trumpetstöt därbak. :näsblod

Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter:gnissla

Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter:gnissla

Jag håller med BusBo, du var ju osvenskt nykter.
Jag hade varit där sedan 19 då vi hade vårt bord, så jag hade trasslo-dispens efter 24 :fakta

Marionett är väl ok, så länge man inte blir en fingerdocka med en grov, hårig sjömansarm upp i :arsele
:gnissla

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!