Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

  • Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
VA!? :va
Jag såg flera stycken som var utklädda till fyllon :D Jag provade själv en sån kostym framåt småtimmarna :D

Jag blev impad av din kordinationsförmåga i alla fall. Du både höll ballansen och blinkade på samma gång. Tror även du lyckades säga något och även vifta lite med ena armen. Hatten av.
 
Ja men det är väl klart gullet. :D:tuttar

Ligga? :tuttar


(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. :mattias )

Jag blev impad av din kordinationsförmåga i alla fall. Du både höll ballansen och blinkade på samma gång. Tror även du lyckades säga något och även vifta lite med ena armen. Hatten av.

Höll balansen? Jag trodde det var Jürgen som hade ett stadigt tag i nackskinnet på mig...
Blinkningarna och rörelsen i ena armen tror jag var hjärtat som spasmade till i ett sista försök att pumpa runt lite blod istället för alkohol. Det i samband med att en hjärn-synaps felantände när jag skulle släppa på en lite fylle-trumpetstöt därbak. :näsblod
 
Last edited:
Ligga? :tuttar


(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. :mattias )

*asg*
O där kom det. Haha.
Som sagt tidigare. Du är sååå knäpp. :P
:tungan :kär :blah
 
Ligga? :tuttar


(se nu grabbar, här har jag illustrerat hur det ska gå till, nu kan vi stänga alla meningslösa raggarknepstrådar. :mattias )

:Bugar



Höll balansen? Jag trodde det var Jürgen som hade ett stadigt tag i nackskinnet på mig...
Blinkningarna och rörelsen i ena armen tror jag var hjärtat som spasmade till i ett sista försök att pumpa runt lite blod istället för alkohol. Det i samband med att en hjärn-synaps felantände när jag skulle släppa på en lite fylle-trumpetstöt därbak. :näsblod

Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter:gnissla
 
:Bugar





Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter:gnissla

Jag håller med BusBo, du var ju osvenskt nykter.
Jag hade varit där sedan 19 då vi hade vårt bord, så jag hade trasslo-dispens efter 24 :fakta
 
:Bugar





Du har antagligen rätt... Det jobbiga är att Jag genast börjar fundera på hur Jag höll mig upprätt. Jürgen kanske styrde oss alla som sina marionetter:gnissla

Marionett är väl ok, så länge man inte blir en fingerdocka med en grov, hårig sjömansarm upp i :arsele
:gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top