Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

IronMike

Guest
När jag tittar på bilderna så funderar jag lite.... jag förstår inte riktigt meningen med de lätt(latex?)klädda tjejerna på scenen.
Jag förväntar mig förstås att få se killar i samma utstyrsel till nästa fest, för jämlikhetens skull.

jag har redan börjat jobba på det ;) :tummenupp ...hade en grej som egentligen skulle blivit av, men det vart för kort med tid. så, till nästa gång!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
När jag tittar på bilderna så funderar jag lite.... jag förstår inte riktigt meningen med de lätt(latex?)klädda tjejerna på scenen.
Jag förväntar mig förstås att få se killar i samma utstyrsel till nästa fest, för jämlikhetens skull.

Det där får vi fråga IronMike om då tjejerna (en av dem) har skrivit på deras eget forum.

Som ni såg så fick vi ett uppdrag av Bomber Magasin o Ironmike därav klädsen.

Kanske kan skippa den klädseln nästa gång??? Investera i en mick istället???? :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det där får vi fråga IronMike om då tjejerna (en av dem) har skrivit på deras eget forum.



Kanske kan skippa den klädseln nästa gång??? Investera i en mick istället???? :yoparty

:tummenupp Tycker jag låter som en kanon ide :D

(jag vill inte ha nå strippor under dessa tillfällen)
 

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Ort
stockholm
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
När jag tittar på bilderna så funderar jag lite.... jag förstår inte riktigt meningen med de lätt(latex?)klädda tjejerna på scenen.
Jag förväntar mig förstås att få se killar i samma utstyrsel till nästa fest, för jämlikhetens skull.


vill du verkligen se det? dina ofödda barn kommer att lida i all framtid efter det.....:gnissla :gnissla :gnissla :gnissla

fast jag vet en som gillar latex..........:rolleyes:
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ingen annan grabb verkar ju vilja vika ut sig så jag kan ställa upp. Släng hit ett par latexkallingar bara så kan jag dansa lite för er.

Men ska det vara jämlikt så ska även 90% av tjejerna i publiken vilja ligga med mig, det är ju så det är för oss killar i vanliga fall då det står tjejer på scen :mad:.
 

Dr.Bike

Guest
Eller också så tar vi det där frivlligt så är det färdigdiskuterat sen... :D

Skulle aldrig vilja utsätta vare sig Solan eller nån annan stackare för dylika synintryck! :hihi
Eller som Gamle Svarten uttrycker det: Även ofödda kommande generationer får lida för såna outhärdliga scener...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
alla gillar latex... även 78% av dagens kvinnor också (som numer är bi) :tummenupp det är mest hojåkande tjejjer som äver überhetero & dominanta av sig som inte gillar...

Men vi fixar killar till dom nästa gång...så kan vi kissa i kors under tiden :fyllisar

:va de va fan jag visste inte de där :D
Latex i all ära de finns till fällen de kanske inte är så passande att ha de på sig bara...men visst vi kan ha hallowen party nästa år så kan vi ha temat latex och gummi :tungan :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
alla gillar latex... även 78% av dagens kvinnor också (som numer är bi) :tummenupp det är mest hojåkande tjejjer som äver überhetero & dominanta av sig som inte gillar...

Men vi fixar killar till dom nästa gång...så kan vi kissa i kors under tiden :fyllisar



you bet :fakta

Jag gillar oxå latex när det är riktigt heta tjejer som klär ut sig på maskerad el något liknande.
Att ha sådana kläder på HRC verkar lite overkill med tanke på att det inte var maskerad vi var på.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag gillar oxå latex när det är riktigt heta tjejer som klär ut sig på maskerad el något liknande.
Att ha sådana kläder på HRC verkar lite overkill med tanke på att det inte var maskerad vi var på.

VA!? :va
Jag såg flera stycken som var utklädda till fyllon :D Jag provade själv en sån kostym framåt småtimmarna :D
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top