Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

samhainie

Guest
Det där är inte det riktiga strypgreppet :ajjabajja Jag vet att det där kan tyckas lite läskigt också, speciellt när han lutar sig lite bakåt och liksom höjar armen lite uppåt.. Men det mest fruktade strypgreppet tas med två händer runt halsen :fakta :skrämd

Jag tyckte det där var läskigt nog... :skrämd :näsblod
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
hahaha lammkött :näsblod ...btw så var det längesen jag garva så mkt som inne på herrarnas strax efter 03 när det va lite folk där, kommer inte ihåg vad som sades, men jag har för mig att du skämta rätt friskt å somliga skratta så man fick ont i magen rofl

Det stod en lönnfet HD-mupp och pinkade därinne, medan han högt för sig själv teoriserade kring orsaken bakom de bucklor som fanns i pinkrännans nedre del. Alla som kom in vart förhörda om de hade njursten. :gnissla

Han lyckades inte förstöra en kul fest dock :tummenupp
 

Dr.Bike

Guest
Det stod en lönnfet HD-mupp och pinkade därinne, medan han högt för sig själv teoriserade kring orsaken bakom de bucklor som fanns i pinkrännans nedre del. Alla som kom in vart förhörda om de hade njursten. :gnissla

Han lyckades inte förstöra en kul fest dock :tummenupp


Ja jag minns att "någon" *harkel* skulle utreda huruvida man kunde blästra pissrännan med njursten när man pissade... :rofl
 

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kongl. Huvfudstaden
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tyst med dig!
Jag var som ett helgon, som en liten smärt och smidig ängel som svävade fram i rummet... så var det!:D

Du å andra sidan, eller snarare sagt Jürgen, det var stökigt:arsele

:D :D nu har du drömt pöjk :tungan
Men tröjan var snygg ;)
 

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ninja
Vaddå? blev inte bilderna bra?...jag försökte hålla fingrarna borta från linsen den här gången :)

Haha, jodå det var inga fingrar framför linsen däremot så höll du nog inte kameran särskilt still, de blev en aning suddiga... :fyllisar

Kakan hade sån tur att jag inte såg henne, annars hade hon nog åkt dit :hihi
 

Camilla

Syrran
Gick med
13 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 K7
Haha, jodå det var inga fingrar framför linsen däremot så höll du nog inte kameran särskilt still, de blev en aning suddiga... :fyllisar

Kakan hade sån tur att jag inte såg henne, annars hade hon nog åkt dit :hihi

Haha...det var nog du som inte stod still :tungan
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Schhh! Vi höll samtalet strikt kring dieselmotorer och hans tveksamma smak för söta drinkar.

Ni ser väl hur jevvla rädd Jag ser ut! Jag tyckte det föll sig naturligt att bjuda Jürgen på en rosa pantern. Att den sen försvann som en liggchans efter en brakskit förklarar ju ett och annat om Jürgens tillstånd...
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ni ser väl hur jevvla rädd Jag ser ut! Jag tyckte det föll sig naturligt att bjuda Jürgen på en rosa pantern. Att den sen försvann som en liggchans efter en brakskit förklarar ju ett och annat om Jürgens tillstånd...

Jag ville bli av med den fort! Uhu!
Att jag kunde avstått från att dricka upp den fanns liksom inte i mitt huvud då... :näsblod

Gör som jag, bjud på öl nästa gång, pliis!

/J
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Ni ser väl hur jevvla rädd Jag ser ut! Jag tyckte det föll sig naturligt att bjuda Jürgen på en rosa pantern. Att den sen försvann som en liggchans efter en brakskit förklarar ju ett och annat om Jürgens tillstånd...

hahah!! satan så bra :D:D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag ville bli av med den fort! Uhu!
Att jag kunde avstått från att dricka upp den fanns liksom inte i mitt huvud då... :näsblod

Gör som jag, bjud på öl nästa gång, pliis!

/J

Ja så här i efterhand var det nog mer elakt än kul då ölen var på e gallon medans rosa pantern serverades i shotsglas motsv. Du får fortsättningsvis öl men någon måste Jag tjöpa rosa drinkar till Det är så jävla kul att se en knotig biker stå och skämmas med något rosa sött skit i näven. "Nä asså, Jag har inte tjöpt den själv" jojo...
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja så här i efterhand var det nog mer elakt än kul då ölen var på e gallon medans rosa pantern serverades i shotsglas motsv. Du får fortsättningsvis öl men någon måste Jag tjöpa rosa drinkar till Det är så jävla kul att se en knotig biker stå och skämmas med något rosa sött skit i näven. "Nä asså, Jag har inte tjöpt den själv" jojo...

Jag skäms inte för nåt, det var ju i alla fulla fall rätt mörkt där vi stod :brynad. Men det jag fick av dig smakade äckelBaileys och såg mer gräddigt ut. Men det kanske är det som är rosa pantern? Drinkar är inte min starka sida :gnissla
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag skäms inte för nåt, det var ju i alla fulla fall rätt mörkt där vi stod :brynad. Men det jag fick av dig smakade äckelBaileys och såg mer gräddigt ut. Men det kanske är det som är rosa pantern? Drinkar är inte min starka sida :gnissla

Nä den kanske hette nåt annat. Såg ut som milshake i alla fall. Själv spyr Jag om Jag dricker sånt. Du är förskonad fom nu, får bli d1ce som man tjöper slisk åt fortsättningsvis.
 
Last edited:

Fjeschen

I are Storm Trooper
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Sollentuna
Hoj
Buell XB9R -03 white!
Tack för den, du har just grusat mina möjligheter att utöka min bekantskapskrets även på detta forum....... Du har fotat mig bredvid den förskräcklige Mr "ligga?" :skrämd




Citat:
Inskickat av Ullis
Åh fan, e de gorillan du står bredvid??
Sedär, nu tappade jag en tjejkompis redan. Fattar du vad du har gjort Fjeschen!!

Men Jörgen lilla, med en sån charmig bild kommer du få massor med nya vänner. kanske....:pannkyss
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Ni ser väl hur jevvla rädd Jag ser ut! Jag tyckte det föll sig naturligt att bjuda Jürgen på en rosa pantern. Att den sen försvann som en liggchans efter en brakskit förklarar ju ett och annat om Jürgens tillstånd...

Hihi :hihi
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
När jag tittar på bilderna så funderar jag lite.... jag förstår inte riktigt meningen med de lätt(latex?)klädda tjejerna på scenen.
Jag förväntar mig förstås att få se killar i samma utstyrsel till nästa fest, för jämlikhetens skull.
 

Dr.Bike

Guest
När jag tittar på bilderna så funderar jag lite.... jag förstår inte riktigt meningen med de lätt(latex?)klädda tjejerna på scenen.
Jag förväntar mig förstås att få se killar i samma utstyrsel till nästa fest, för jämlikhetens skull.

Tror inte du skulle tycka att det kändes särdeles jämlikt att se t.ex mig i en sån dress... :hihi :zpy

Vissa lock skall ej lyftas på...eller nåt.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top