Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Usch då, jag hoppas att jag uppförde mig bra ändå (fick höra efter denna senaste festkväll att jag var surpuppig, å kanske inte så trevlig):gnissla

:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Ja vafan... jag fick gå hem med mig själv, å de va fan inte kul:mad: :hoppskrat Nää... det var kul att dom kom, det är en ganska bra bit att åka för att dricka öl med en massa galningar:)
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Riktigt fina bilder Simon.
Kul att se att det verkligen var fullt på stället o alla hade kul. :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tack :) Tyvärr blir ju inte bilderna riktigt rättvisa när man lägger dom i "bildalbumet" men det får ni lida me ;)

Jo jag kan tänka mig att de är ännu skarpare o finare o så. Men alltså come on. Man behöver inte se allt heller.
El vadå. Vem har sagt att min dubbelhaka inte är fin??? *Asg*

Men skämtåsido. Riktigt bra jobbat. Bilderna är fina i albumet oxå. :D
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Är du inte ute efter killar behöver du nog inte oroa dig :tungan
De enda vi fick hem var oss själva. Jag vakna upp mellan pinky och paser. Sen ville pinky inte dela säng med mig mer men då fanns Sparven att gå till så de gjorde inte så mkt. Pinky var dock mäkta besviken att han på hela resan inte fick dela säng med sparven en endaste natt. Så frågan är, vem skulle i de läget vilja bytt mot en tjej lixom :rolleyes:
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
dsc_1807.jpg

"Som det står på tröjan kan man få stock här borta"
Jo, jag har ett öga till. Det är bara skymt bakom min stora näsa.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Så där säger jag alltid till puddingar, de får så odrägligt gott självförtroende om man är uppriktig. Du hade några timmar bakom dig i gymmet helt klart.

Det var kul att ses! Vi får prata mer MTB vid tillfälle.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:D :D Jörgen hade ju bra instruktioner på hur glajjorna skulle bäras också "Neej nej, den ena "pinnen" ska vara under örat och den andra över. Det blir charmigare så!" :rofl

Alltid! :fakta Utom vid gasvetsning samt när man rullar in i en poliskontroll :näsblod
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top