E-tuna (med omnejd) tråden

bestäm en tid imorgon när alla kan jag kan hela dagen (=

ja kan när som fram till kl 15 sen måste hondan iväg ,,,

skulle va kul o se någon me skills från tuna :)

men tuffast i stan är nog tarkan ,helt galen förare

vädret ser ut o bli ok endå imorgon,,inget regn lite mul o sol

nyss hem kommen efter ha åkt en tur med r1adde,,härlig snubbe

får ta en sväng snart igen ..

fast vi glömde äta glass fan :)

tack för åkturen dukenuke får ta en sväng igen snart,, och då får vi inte glömma glassen (=

Kul att någon från E-tuna gör sig hörd, tyvär verkar det inte finnas något större intresse att samlas för gemensamma aktiviteter, det var faktiskt bättre för några år sedan då sporthojsåkare samlades utanför Folkets hus i Centrum, tror det var Onsdagar kl 1800. Vi får väl försöka dra igång något liknande till nästa säsong!!

håller absolut med Lasse.Nemeth tills nästa säsong så får vi dra ihop mer folk för gemensamma aktiviteter ha en bokad dag och klockslag

jag kan på lördag efter klockan 12 (=

Last edited:
Kan på Lördag, men de e framåt sen eftermiddag. Men på Söndag blir de troligen att åka till Rörken...

Körning

Kan på Lördag, men de e framåt sen eftermiddag. Men på Söndag blir de troligen att åka till Rörken...

Kan vi inte göra ett försök att samlas kl 1200 på Lördag, utanför Folkets Hus i Centrum (McDonald) dvs vid fint väder, bara för att få se vilka vi är bakom namnen.
Alltid en början??

Håll koll på Strängnäsåkartråden.

Troligtvis så e de ett par st som ska åka dit på Söndag, om ja får tid över så drar jag oxo dit. Brukar samlas någonstans i Strängnäs 07.00 på morgon så vi kommer dit o e säkra på att man har en plats så man slipper vända o åka tillbaka. De körning mellan 10-14.

det låter ju som en bra ide lasse.nemeth jag är på hoppas det kan bli några fler som e sugna på att åka lite

Tjena

Appropå Rörken så är det körning på Hälla i Västerås vid samma tid. Som ett tips om nån är intresserad och vill hålla sig lite närmare. Kolla svmc.se för info.

Go' helg! :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...