E-tuna (med omnejd) tråden

Jag vill åka i helgen har både motard och sporthojj.... Så hojta om nån/några ska ut. Dock på lördag har jag en där bakpå :D
Men söndag är jag "fri".

Är dock ny på åka i grupp och halv ny i staden men.. I helgen är jag sugen som F*N.

Någon som är ute och åker idag? Jag tänkte sticka till bulten runt 1 om det är någon som vill haka på-

Jag vill åka i helgen har både motard och sporthojj.... Så hojta om nån/några ska ut. Dock på lördag har jag en där bakpå :D
Men söndag är jag "fri".

Är dock ny på åka i grupp och halv ny i staden men.. I helgen är jag sugen som F*N.

Jag är skit sugen att dra ut och köra lite idag. Tänkte dra ut vid 14 taget idag så är du sugen att hänga på så kan vi bestämma vart vi ska ses. Någon mer som är sugen så är det bara att hänga på.

Jag ska till Skultuna i em (på mc iofs), annars hade jag hängt på :)
Men nästa gång kanske det passar!
Ha skoj :)

Vad sägs om lite körning nu på onsdag 29/4 samling kl 17:00 vid Hemköp.

Tänkte vara ute i god tid för engångs skull. Passar inte tiden så säg till så kan vi ändra den. Hoppas att vädret är med oss bara verkar så just nu enligt smhi.

Tänk att man alltid missar allt de roliga, hade gärnat åkt lite i morgon men måste byta till sommardäck på bilen. Men om det blir fint väder i helgen så åker jag gärna en sväng.

Italien träff på fredag i Skokloster det brukar bli riktigt mycket motorcyklar och bilar där. Riktigt fränt att stå där och se alla hojar rulla in. Någon som är sugen att dra dit?

Den årliga Mc-kortegen här i stan är nu på lördag någon som ska åka den? Tänkte om vi skulle ses någonstans innan och åka dit i samlad trupp roligare så.

Italien träff på fredag i Skokloster det brukar bli riktigt mycket motorcyklar och bilar där. Riktigt fränt att stå där och se alla hojar rulla in. Någon som är sugen att dra dit?

Den årliga Mc-kortegen här i stan är nu på lördag någon som ska åka den? Tänkte om vi skulle ses någonstans innan och åka dit i samlad trupp roligare så.

Jag är tyvärr i Finland hela helgen, hade sett framemot mc-kortegen i helgen men tyvärr så krockar mina planer. Men åker gärna nån kväll nästa vecka.

2a gången jag handlar däck hos mark nu!

Hoppas att nya framdäcket blev bra :-)
Grymmt trevlig prick det där Mark Jennings. Blev ett nytt framdäck för mig med.
Keep on riding !!

Tjena!
Ja visst är han trevlig den där "Mark", och bra priser har han också :)
Är 2a gången jag handlar där, köpte ett nytt bak däck där gången innan.
Har michelin pilot power 2CT både bak och fram nu.
Hade michelin pilot power tidigare.
Styrningen blev annorlunda med det nya fram däcket, kurvtagningen blev lite annorlunda, lite ovant, men man vänjer väl sig :P
Ska åka en sväng till Sandviken på lördag på mc och hälsa på, det är väl alla planer jag har än så länge i helgen vad det gäller mc åkning :)
Vi får väl höras i framtiden angående ev utflykter på mc :tummenupp
Kör så det ryker/Lars

Någon/några som ska ut å åka i helgen om det är ett hyfsat väder?
Vore skoj om vi blev ett gäng :)
Kör så det ryker/L

Varning

Ifall någon tänkt åka vägen mellan Bäckåsen och Hälleforsnäs så har dom rivit upp asfalten på en 20 meter lång sträcka. Bara rullgrus kvar. Kommer man från Bäckåsen är det efter ca 2,5km, strax efter ett krön.

Mitt hojåka ligger nere pga allt annat som pockar på uppmärksamhet såsom arbete, renovering/ombyggnad av kåkar med mer.
Och med ett sprucket ben i en fot sen igår kväll så är det ändå inte aktuellt för dagen men jag kan ändå passa på att hälsa till alla här hemma.
Ta det lagom lugnt och tänk på sånt som rullgrus, blinda medtrafikanter, dåliga vägar etc.

På söndag är jag sugen på att åka! På lördag kan jag tyvärr inte åka...

Återkommer på lördag kväll, efter att ha kollat väder prognosen inför söndagen (vill ju inte åka i häll regn) :) för att se om det ev kan bli nå åka av då eller ej!
Hade så länge/L

En repa imorgon 090622...

Tjena,

Tänkte dra en repa imorgon kväll, om någon är intresserad. Tänkte ge mig av vid 18.30.

Förslag/planerad färdplan: Tankning Statoil V-leden. Mot Nyköping, efter Örsta svänger jag av mot Hållsta, därefter mot Bälgviken, sen Hälleforsnäs, mot Valla (förbi Granhedsgården eller vad den heter), därefter mot Svalboviken, sen Näshulta, sen mot E-tuna.

// Magnus

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...