E-tuna (med omnejd) tråden

blir det någe körning idag kl 12?

kommer va där iallfllal då,men fan tror det e någe fel på min höj,växlarna funkar inte 100% igår tex så gasa ja i 3an så gick den i tomgång,sen hoppa inte växlarna i eller,men sen funka d bra igen,,,vettifan,

yes körning idag klockan 12 utanför gammla folkets hus inne i stan vid donken ses där alla som e på (=

Samkörning

ok,hoppas ja står rätt sen,för ska ut nu,

men ja står mellan mc parkeringen och sax o kam frisören,borde va där :tummenupp

Tack för en härlig tur i det fantastiska vädret. Tycker vi försöker återuppliva en gammal tradition att starta från Folkets Hus. Nu är det höst och de få gångerna som återstår av säsongen får det väl bli lördagar och söndagar vi träffas, sen under vintern kan vi alltid ha några kvällsträffar på krogen och snacka hojrelaterat.
Vi ses och hörs önskar "gamlingen"

Tjena

Appropå Rörken så är det körning på Hälla i Västerås vid samma tid. Som ett tips om nån är intresserad och vill hålla sig lite närmare. Kolla svmc.se för info.

Go' helg! :tuttar

Bäst o kolla med de som har de för de tar föranmälan via mail, så de inte e fullt.

tack för en bra och rolig hoj dag! håller med lasse om att hålla traditionen vid liv att köra lördag,söndag hoppas alla har tid och är sugna på att åka fler gånger innan det blir för kallt och snön kommer

Om de några som ska med imorrn till Rörken här ifrån så samlas vi här i Strängnäs på OKQ8 Tosterö kl 07.00 sen rullar vi.

Yes alltid kul att åka med andra som delar intresset och åker skrevraket.
r1adde ha så kul på hälla i morgon.
tack för en bra och rolig hoj dag! håller med lasse om att hålla traditionen vid liv att köra lördag,söndag hoppas alla har tid och är sugna på att åka fler gånger innan det blir för kallt och snön kommer

a fan tackar för en rolig körning,

nästa år tar ja täten hela vägen hem :arsele

men först ska ja bara ha en lika snabb maskin som lasse, kunna ta svängarna som r1adde och snygg maskin som repsol.:tummenupp

ser tungt ut nästa år....

ha d gott boys

tjoo ingen som är sugen på och ut o dra en sista sväng på hojen för i år?? kändes som om man är ensam på 2hjul när ja va ute igår o drog en sväng.

Säsong 2010

Hej!
Nu har jag köpt mig en hoj. Vintern kommer bli lång, men det vore riktigt kul om vi kaj bli ett gäng som kör ihop i Eskilstuna säsong 2010!

Verkar som att ni körde några gånger den gångna säsongen. Kul om det fortsätter!

/Adrian

Hej!
Nu har jag köpt mig en hoj. Vintern kommer bli lång, men det vore riktigt kul om vi kaj bli ett gäng som kör ihop i Eskilstuna säsong 2010!

Verkar som att ni körde några gånger den gångna säsongen. Kul om det fortsätter!

/Adrian

Grattis till köpet. Jag kan tänka mig att våren känns långt borta. Flera dagar att putsa på en nya hojen :-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT