Dyraste handlaren?

Det är ett jävla GNÄLL om begagnat priserna. Men det finns en helt fantastisk lösning till problemet, man behöver nämligen inte köpa!

Jo marknaden sätter priserna och om priset som krävs är högre än priset som man är villig att betala så blir det ingen affär. Då får man helt enkelt köpa en billigare, äldre och tråkigare cykel.

säljaren såklart..

Last edited:
Det är ett jävla GNÄLL om begagnat priserna. Men det finns en helt fantastisk lösning till problemet, man behöver nämligen inte köpa!

Jo marknaden sätter priserna och om priset som krävs är högre än priset som man är villig att betala så blir det ingen affär. Då får man helt enkelt köpa en billigare, äldre och tråkigare cykel.

Ska inte köpa har cyklar så jag klarar mig.
Intressant bara att vissa inte kollar runt vad prisläget är innan se sätter ut sina önskeannonser.

Ska inte heller köpa, men måste ändå kommentera ang. ditt svar: Nej, man behöver inte köpa en äldre och tråkigare hoj än denna: http://www.blocket.se/uppsala/Kawasaki_ZX_600_30340781.htm?ca=10&w=1 som det länkades till tidigare. Man lär kunna få både nyare och roligare för dom pengarna..

Ska inte heller köpa, men måste ändå kommentera ang. ditt svar: Nej, man behöver inte köpa en äldre och tråkigare hoj än denna: http://www.blocket.se/uppsala/Kawasa....htm?ca=10&w=1 som det länkades till tidigare. Man lär kunna få både nyare och roligare för dom pengarna..

jag skulle heller aldrig dega 27k för de där möget. Men säljaren värderar ju uppenbarligen sin cykel till 27k, om han får mindre än 27k för den är han ju då dum om han säljer.
Han borde tvärtom investera i flera likadana cyklar eftersom han verkar värdera den högre än andra.

jag skulle heller aldrig dega 27k för de där möget. Men säljaren värderar ju uppenbarligen sin cykel till 27k, om han får mindre än 27k för den är han ju då dum om han säljer.
Han borde tvärtom investera i flera likadana cyklar eftersom han verkar värdera den högre än andra.

Haha nu är du något på spåret :tummenupp han har ju en potentiell guldgruva på G, gäller bara att övertala övriga Sverige om kawans förträfflighet och sanna värde..

:D

Haha nu är du något på spåret :tummenupp han har ju en potentiell guldgruva på G, gäller bara att övertala övriga Sverige om kawans förträfflighet och sanna värde..

:D

Eyy snälla nu mot zzr600:an/zx600:an den var fan skönare att puttra runt med än r1:an :D

Eyy snälla nu mot zzr600:an/zx600:an den var fan skönare att puttra runt med än r1:an :D

Hehe okej vi ska inte va dumma :krama och förstår att den va skönare, typ som i "touring" och "bekväm".. Ska man däremot ha en sporthoj som man vill köra aktivt, och ta till banan osv, så tror jag valet mellan dessa 2 (kawa/r1) är rätt lätt :tungan Vill man puttra runt finns nog bättre hojar för strax under 30 pannkakor än zx600 -97, som dessutom är gul :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park