Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ulf_lundin skrev:Det där är en av de högsta spec.vrid (Nm/l) jag sett ! Och trott på. 196 Nm/1550 => 126 Nm/l, på bakhjulet. Höftat m 13 % drivförluster skulle det motsvara 143 Nm/l på veven. Den andas o förbränner bra den där. (Vilket bmep det motsvarar kan jag inte i huvudet.)
Är det nån som vet om just Hayabusan är speciellt trimningsvänlig ? O varför ? (Tänkte inte på på turbo-trimning.)
/u
Yngve skrev:Jeg skal legge ut bilder i kveld med litt mer opplysninger.
Turbo...vem fan trenger det......
Yngve skrev:
Beste 1/4 9,84 @ 249 I REALLY SUCK AT DRAGRACING![]()
1) Bara ett tillägg: Bättre flöde i bänk betyder inte automatiskt mer effekt. Förhållandena är väldigt annorlunda i en motor som går.Yngve skrev:Desverre er ZX12R toppen enda bedre enn Hayabusa. Spesielt forbrenningskammeret på ZX12 er bra.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |