Dvd-brännar strul...

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
HAr precis inhandlat en dvd-brännare och ska bränna ondskan men brännaren vill inte bränna .img filen. Någon som vet vilket program jag ska använda?? :va
Filmen är ju rippad men den villinte bränna.. Det säger bara ett det är ett okänt format.....

Stephen skrev:
HAr precis inhandlat en dvd-brännare och ska bränna ondskan men brännaren vill inte bränna .img filen. Någon som vet vilket program jag ska använda?? :va
Filmen är ju rippad men den villinte bränna.. Det säger bara ett det är ett okänt format.....

Jag köe ett prog som heter "stomp reckord now" dvd decrypter funkar åsså bra, nero kan osså funka bra, finnes även alcohol120% ... jag andvänder alla dessa prog o funkar fin fin dvddecrypter tycker jag funkar bäst

Crash

jag använder nero & isobuster

Isobuster backar upp img filen och nero bränner de uppackade filerna.

Stephen skrev:

Ulead DVD MovieFactory tar img om jag inte minns fel!

En annan variant är att mounta i daemon och sen välja copy dvd i valfritt program

När du bränner i Nero, använder du File/Burn Image... ? Om du inte gör det så är det förmodligen därför det blir fel. Sen kan det vara att du har en för gammal version av Nero som inte stöder DVD-bränning. Före 5.5 stödjer inte DVD iaf.

Jag har alltid använt Stomp Record Now MAX. Funkar perfa.
Men det finns som sagt många andra alternativ som säkert fungerar lika bra.

Coola Ola skrev:
När du bränner i Nero, använder du File/Burn Image... ? Om du inte gör det så är det förmodligen därför det blir fel. Sen kan det vara att du har en för gammal version av Nero som inte stöder DVD-bränning. Före 5.5 stödjer inte DVD iaf.

Tillägg: Om du ska köra Nero version 6, se till så att du har den senaste uppdateringen. Det fanns en rejäl bug i 6.0.0 som gjorde att man riskerade att radera hela hårddisken, när man tog bort filer från listan som skulle brännas. När man deletade dem från listan, deletades de från hårddisken... Detta fixades i 6.0.15

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT