Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl smart för att det blir tystare och folk irriterar sig inte lika lätt. Sen äre kanske dumt för att det kostar dollars. Men har man sånna som bara ligger å skräpar på hyllan så kan man ju gott använda dem till dubbelpipigt systemfLedLik skrev:2618246Är det dumt å byta bort Akra systemet för å få nått dubbel-pipigt? Är man för utseende fixerad?![]()
Om du söker på forumet hittar du! Jag tror att ett system kostar runt 10 000kr, kanske ännu dyrare.fLedLik skrev:2618288Vad kostar ett bra dubbelpipigt system? Vad troru man kan få för sitt akra? Inte ett enda märke på det.
Det gör det inte.fLedLik skrev:2618309Hehe, joe. Men vill inte byta ner mig om det ger mindre effekt![]()
Det får du söka på bland annonser. Man brukar inte få ut så mycket som man hoppas dock :/fLedLik skrev:2618312Mhm, å vad troru man kan få ut för en näst intill nytt akra?
fLedLik skrev:2618312Mhm, å vad troru man kan få ut för en näst intill nytt akra?

Geronimo79 skrev:2618340Vet du om det passar till en husa -06? Skulle egentligen vilja ha ett helsystem (om det nu är värt det?) istället för bara slipon men säg ett pris på vad du ska ha för det vet ja så får jag se om det är intressant![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!