Dumma flickvänner/sambos...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ja fattar inte heller vart dom hittat brudarna...:3freak

:rofl , dom måste vara jävla söta om dom ens får
vara inomhus efter vissa incidenter...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kan dessa vara nått att ha?

51WE40V7V0L.jpg
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
trots en och annan liiiiten brist på min hona så framstår hon ju som en ängel i jämförelse med andras erfarenheter av det täcka könet, den förra vill jag däremot inte prata om....för då fuckar det till resten av denna veckan o en bit in i andra:huvet

//jj
 

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Ort
stockholm
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Om man nu träffar en perfekt tjej som gör allt rätt, då blir man ju typ arbetslös i relationen :gnissla ingat att rodda runt med...
 
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Jag tror jag var ihop med ole-dolyckan. Allt hon rörde vid gick sönder. Som tur är att hon betalade allt själv då det var hennes prylar. Men om man jobbar 300 timmar i månaden med konstant sömnbrist händer det dåliga saker med.

Måste bara fråga vad man jobbar med om man gör så många timmar per månad?

Jag gjorde 320 timmar på en månad vid en projektanställning och kände hur livsgnistan försvann tämligen omgående.
Att göra det konstant låter ju hemskt.
 

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Skulle kunna skriva en hel bibel om dumma grejer både dottern & frugan gjort.
(Fast, handen på hjärtat... vinner nog jag den ligan)

Gumman ringer mig & säger att hon inte kan köra fortare än 70-80, för då skakar bilen sönder.... Låter konstigt gör den med, men det är nog de 10cm nysnö på vägen... tror hon
Ber henne svänga av motorvägen & möter upp..... Punka på bakdäcket & knappt nå gummi kvar på svindyr, numera 4-kantig alu-fälg. Hon hade kört 3 mil så :crash
Måste ha slagit som satan när gummit slog i skärmen, men hon hade stereon på ganska högt sa hon????

Nästa gång ringer hon å säger "det ryker vattenånga där fram, fast det regnar å jag körde just igenom en vattenpöl, så det är nog därför"
Återigen ber jag henne svänga av & invänta mig.
När jag kommer dit, är hon borta så jag ringer: "Nää, det slutade ryka så jag körde vidare. Lyser några lampor vid ratten och luktar konstigt, men det är nog bara för att regnvattnet ångade så mycket.

TRASIG VATTENPUMP = bränd topplockspackning. Bara skrota en bil för 35000:-

Nästa gång hon ringer "plingar" det i bilen och hon fattar inte varför. (Vi hade en ny bil)
Med den historiken hon har BEORDRAR jag henne att tvärnita, stänga av bilen & invänta mig (som var 45min bort) Kallt var det med.. När jag kommer fram fryser hon så hon skakar...

"Felet" var att hennes tunga handväska låg på passageraresätet och "plingandet" var påminnelse för säkerhetsbältet. :rofl:rofl:lol
Jag skrattar fortfarande gott åt det, men hon var arg som ett bi....


MEN....
Det här är samma kärring som sa till mig förra sommaren, att "nu har du varit grinig lika länge som du varit utan hoj.... (3v) Så nu får du fanimig åka & köpa en ny" :hihi

I höstas skickar hon en länk till en sista minuten resa till Thailand, "Jag får inte ledigt, men du behöver göra nått roligt, varför tar du inte 2v semester?" (jag drog som en avlöning :D )

She´s definetly a keeper... :rock
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Enda nackdelen min tenderar till är att hon vill visa pattarna när det körförbi sporthojar hemma.. :huvet

Jag är nog den som förstör de dyra prylarna medans hon tappar och sölar endel. Men de kan man leva med:kär
 

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Hennes största karaktärsbrist är att hon står ut med någon som mig men det har jag lärt mig leva med.
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Det värsta min har gjort är att råka släppa bromsen för tidigt när hon växlade min automat BMW750. Då drev inte bilen och hon stannade inte samma sekund jag gapade om det.
Bagatell kanske men jag blev galen.

Trådstartaren verkar ju vara tillsammans med en efterbliven. Hur kan man behålla en sån?
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det värsta min har gjort är att råka släppa bromsen för tidigt när hon växlade min automat BMW750. Då drev inte bilen och hon stannade inte samma sekund jag gapade om det.
Bagatell kanske men jag blev galen.

Trådstartaren verkar ju vara tillsammans med en efterbliven. Hur kan man behålla en sån?

Stackars BMW..
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det värsta min har gjort är att råka släppa bromsen för tidigt när hon växlade min automat BMW750. Då drev inte bilen och hon stannade inte samma sekund jag gapade om det.
Bagatell kanske men jag blev galen.

Trådstartaren verkar ju vara tillsammans med en efterbliven. Hur kan man behålla en sån?

Eh? Nu är jag inte säker på att jag förstår vad du snackar om? Hon lade alltså i växel (d eller r) utan att ha foten på bromsen? Och det var ett problem?

Skitlåda i så fall.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Varför sätter TS in sina försäkringspengar på sambons konto bara för att kontokortet strejkar?
Hur lång tid tar att få ett nytt kontokort?

Eller har jag missat nått?:confused:
 

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Ort
stockholm
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Måste bara fråga vad man jobbar med om man gör så många timmar per månad?

Jag gjorde 320 timmar på en månad vid en projektanställning och kände hur livsgnistan försvann tämligen omgående.
Att göra det konstant låter ju hemskt.

Jo hon tycker om att tjäna pengar. Hon pendlade mellan 2-3 jobb när vi var ett par. Ett dagjobb (ta hand om gamlingar) sedan ett jobb på Lör och Sön på sjukhus (gamlingar där med). Och emellanåt så hjälpte hon en väninna och hennes privata firma.

När vi träffades var det lite "skuldfällan" som jag styrde upp med vardagsdiciplin och sen vart det nån jäkla mani med att vara skuldfri och dra in massa pengar och "flasha" för sina lata kompisar.
Helt rätt att vara stolt och vända på sitt liv men som sagt det gick till överdrifter. Var väl delvis mitt fel då jag kan vara rätt entusiastisk när det gäller att sköta sin ekonomi.
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Eh? Nu är jag inte säker på att jag förstår vad du snackar om? Hon lade alltså i växel (d eller r) utan att ha foten på bromsen? Och det var ett problem?

Skitlåda i så fall.

Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.

Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.

BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......

- - - Updated - - -

Eh? Nu är jag inte säker på att jag förstår vad du snackar om? Hon lade alltså i växel (d eller r) utan att ha foten på bromsen? Och det var ett problem?

Skitlåda i så fall.

Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.

Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.

BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.

Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.

BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......

- - - Updated - - -



Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.

Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.

BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......
17000 mil låter som en lite väl stor intervall för vilken låda som helst.. min började iofs inte bli trög förrän efter 20000.
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
En fogde bakom hörnet?

låt höra vad era flickvänner/sambos lyckas med...

En hel del bortklippt....

för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...

där och då så snurrade saker som hedersord i huvudet.... :argpådato

låt höra... vad har damerna gjort er???

mvh

Du råkar inte ha problem med fogden och behövde "gömma" pengarna?:va
För vad har ditt kontokort att göra med att inte kunna sätta in pengar?:tungan
Det får du gärna berätta för oss.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Hon tryckte inte tillräckligt hårt på bromsen. La i läge D och började köra. Den drev halvt om halvt men slirade mest mellan neutral och D.

Lådan e kass från fabrik på de asen, speciellt efter 15 år och 17.000mil utan oljebyte i lådan.

BMW, Bajs Mellan Wäxlarna......

Låter mer som att hon hade en kass pojkvän som inte bytte olja i automaten... :fakta
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top