Dumma flickvänner/sambos...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Snacka inte automatlådor nu utan fortsätt med saker :tuttar ställer till med :tummenupp

Måste finnas mycket guldkorn där ute som väntar på att komma ut i ljuset , släpp hemligstämplingar nu
och bre på här.Dom har så stor kapacitet och ställa till det:D
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Snacka inte automatlådor nu utan fortsätt med saker :tuttar ställer till med :tummenupp

Måste finnas mycket guldkorn där ute som väntar på att komma ut i ljuset , släpp hemligstämplingar nu
och bre på här.Dom har så stor kapacitet och ställa till det:D

Tja, resten av Internet är ju i princip fullt med saker som :crash ställer till med, så det kan väl inte skada med några små kärvänliga sparkar mot det täcka könet som ju aldrig läser instruktionsboken...
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
...efter att ha läst tråden och lett igenkännande..

Det som beskrivs är väl helt vanligt kvinnligt beteende???:D

Köpte en bil i somras 10000 mil, rost/repfri som stått stilla på uppfarten sen dess.
Den har nu nya bucklor i fram- och bakskärm.
Hustrun: "Den stod alldeles för nära.."
 
Last edited:

tugge

Medlem
Gick med
4 Jul 2011
Ort
Grums
Hoj
VT1100c2 -95
Fan, jag måste börja uppskatta min sambo lite mer märker jag.. Det som stör mig mest hos henne är att hon jobbar tre av fem helger..
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
17000 mil låter som en lite väl stor intervall för vilken låda som helst.. min började iofs inte bli trög förrän efter 20000.

Skönt att jag köpte en 1988 års 525i till min fru.
Den passerar 30000 mil inom några hundra mil och växlar som en dröm.

Den har ju förövrigt original framruta ännu så den kanske är lite undantagen :rolleyes:
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mitt ex hade roliga saker för sig. Mot slutet så träffades vi kanske en eller två dagar per månad, trots att vi bodde ett par kilometer ifrån varandra. Hennes ursäkt brukade vara att hon inte hade tid, och tro fan det för varje gång man pratade med henne hade hon läxor, skolarbeten, laboration, kvällsföreläsning, eller så hade hon skrivit upp sig på ett nytt ansvarsområde i skolan, skrivit in sig på en kvällskurs i drejning, gått med i ett irländskt band, börjat spela volleyboll, bokat en tvåveckors resa utomlands, börjat jobba kvällar på nationen och det ena med det femte. När man försynt frågade "men jag då, betyder inte jag någonting? När ska du göra plats i ditt schema för mig?" fick man till svar att "det är mycket nu bara, många som drar i mig. Vi får ses en annan gång"... Och skulle jag någon gång råka vara uppbokad en kväll som hon råkade ha tid för mig fick man ju såklart höra hur självisk man var, att det var mitt fel att vi aldrig träffades och att jag skulle avboka mina planer omgående för hon hade minsann inte fått se mig på evigheter... Dummast var ju såklart jag som stannade kvar så länge som jag gjorde, men jag tyckte verkligen om henne. Men till slut tvingades även dumma jag inse att man inte kan dejta någon som skiter så fullständigt i en, hur kär man än är. Hade hon velat umgås hade hon tagit sig tid, inte bokat upp sig på mer och mer tidskrävande aktiviteter. Men ja, man får väl vara glad att man kom till insikt till slut iallafall...
 

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Ort
stockholm
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Som sagt dags för en status uppdatering:

Fick göra en nödutryckning igen.

Exets 2 år gamla Asus laptop small och löste ut rökdetektorn förra veckan. :smasha

Så då tipsade jag om en padda med lämplig spec för att surfa och streama film på.

Ole dolycka knalla iväg till webhallen och allt var frid och fröjd. På Torsdag får jag ett samtal om att den 2 dar gamla läsplattan inte går att starta....:banana

Glad nyhet, spisen on brände upp får hon på garantin ,Budfirma var och hämta upp skrotet i köket. :fyllisar

Jag börjar starkt misstänkta att hon har fel på elen i hennes lägenhet....

Fortsättning följer.
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Som sagt dags för en status uppdatering:

Fick göra en nödutryckning igen.

Exets 2 år gamla Asus laptop small och löste ut rökdetektorn förra veckan. :smasha

Så då tipsade jag om en padda med lämplig spec för att surfa och streama film på.

Ole dolycka knalla iväg till webhallen och allt var frid och fröjd. På Torsdag får jag ett samtal om att den 2 dar gamla läsplattan inte går att starta....:banana

Glad nyhet, spisen on brände upp får hon på garantin ,Budfirma var och hämta upp skrotet i köket. :fyllisar

Jag börjar starkt misstänkta att hon har fel på elen i hennes lägenhet....

Fortsättning följer.

"Ex", och du är fortfarande servicejour?

:whip
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Det kan vara nått penledarfel med glapp...kan brinna en del innan det hittas , det kan ju fan sitta i ett skåp/central ute på gatan.
Då kan det komma mycket överspänning.

Hon måste felanmäla det och säga att massa elgrejer blir grillade så fattar dom vad det är


Som sagt dags för en status uppdatering:

Fick göra en nödutryckning igen.

Exets 2 år gamla Asus laptop small och löste ut rökdetektorn förra veckan. :smasha

Så då tipsade jag om en padda med lämplig spec för att surfa och streama film på.

Ole dolycka knalla iväg till webhallen och allt var frid och fröjd. På Torsdag får jag ett samtal om att den 2 dar gamla läsplattan inte går att starta....:banana

Glad nyhet, spisen on brände upp får hon på garantin ,Budfirma var och hämta upp skrotet i köket. :fyllisar

Jag börjar starkt misstänkta att hon har fel på elen i hennes lägenhet....

Fortsättning följer.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
"Ex", och du är fortfarande servicejour?

:whip

Väx upp lite!

Det är inte lag på att man ska hata sina ex och behandla dom som skit.

Jag brukar passa mitt ex's djur om dom ska åka bort, hon bakar fortfarande mina födelsedagstårtor, jag brukar låna deras verkstad med lyft om jag ska fixa med bilen och hennes nya snubbe brukar hjälpa mig.

Han fick nyss en 1600:- jacka av mig som inte passade mig.

Vad fan ska det tjäna till att vara småaktig, grinig och långsint?
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Väx upp lite!

Det är inte lag på att man ska hata sina ex och behandla dom som skit.

Jag brukar passa mitt ex's djur om dom ska åka bort, hon bakar fortfarande mina födelsedagstårtor, jag brukar låna deras verkstad med lyft om jag ska fixa med bilen och hennes nya snubbe brukar hjälpa mig.

Han fick nyss en 1600:- jacka av mig som inte passade mig.

Vad fan ska det tjäna till att vara småaktig, grinig och långsint?

Det är långt ifrån alla som klarar att ha de så med, men de låter ju sunt:)
 

Smagatusk

Guest
Är man inte nöjd bör man se till att bli det och sluta :grina.

Man ska aldrig vara nöjd.

Jag har en ful polare, han är en 4:a som mest. Han har en jävligt grann brud som han gift sig med och vi brukar säga - skämtsamt tror han, men vi menar varje ord - att han gift upp sig och hon har nöjt sig med honom.

Vi är övertygade om att hon kan bättre.
 

Smagatusk

Guest
Väx upp lite!

Det är inte lag på att man ska hata sina ex och behandla dom som skit.

Jag brukar passa mitt ex's djur om dom ska åka bort, hon bakar fortfarande mina födelsedagstårtor, jag brukar låna deras verkstad med lyft om jag ska fixa med bilen och hennes nya snubbe brukar hjälpa mig.

Han fick nyss en 1600:- jacka av mig som inte passade mig.

Vad fan ska det tjäna till att vara småaktig, grinig och långsint?

Låter som att ni har nåt polyamoröst på gång där...

Och bara för att man inte vill umgås med sina ex innebär inte det att man hatar dem eller behandlar dem som skit!:fatta!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Man ska aldrig vara nöjd.

Jag har en ful polare, han är en 4:a som mest. Han har en jävligt grann brud som han gift sig med och vi brukar säga - skämtsamt tror han, men vi menar varje ord - att han gift upp sig och hon har nöjt sig med honom.

Vi är övertygade om att hon kan bättre.

Ni är bara avundsjuka.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top