Dum situation...

Helt seriöst, väljer man partner efter vilken typ av fordon han/hon (inte hen) har, så är man nog inne på fel spår.

För att vara helt seriös några minuter. Det är inte en avgörande faktor... men det enda negativa jag kan hitta med honom.

Tråden är ju väldigt seriös i övrigt.... Väldigt seriös framtoning och så... Se saker med lite glimten i ögat...

Helt seriöst, väljer man partner efter vilken typ av fordon han/hon (inte hen) har, så är man nog inne på fel spår.

Exakt!

Mer intressant om partnern har dyr insats, fina fonder eller sommarstuga vid havet :fakta

Well, hellre väljer jag en smart tjej med en Virrgo 535, än en korkad med en Panigale i all fall.
Helt seriöst alltså :hej

Hittills har jag bara träffat en riktigt skärpt tjej här på SH.
Nej, det är inte du BusAnna!

Ska han byta till VMax? :hihi

Nja, fast det kanske är en förbättring, men ska nån ändå byta så ska det väl vara bra på en gång?

Det är ju lättare att byta hoj än tjej, i instruktionsboken för hojen står ju hur den fungerar.
Matcha det med ett fruntimmer :näsblod

Då är det kört! Instruktionsbok för tjejer stämmer sällan... Många saker utelämnas och vissa är helt fel. Bilderna stämmer inte heller med hur det ser ut i verkligheten... (fast det gör det inte heller i instruktionsboken för Kawan...)

Nja, fast det kanske är en förbättring, men ska nån ändå byta så ska det väl vara bra på en gång?

Amäh, du kan ju inte sätta honom på en spåRtMåPPä DiREcKT, då kommer han ju Tjöra IHäL sej DiReCkT!!1!one!

Det bästa med att köra hoj är ju att man får vara utan bojan en stund.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon