Höghus?
Undras om det är bara jag som blir kräsen när jag blir full?![]()
Hmmm höghus.... Jävla program som rättade mig med ett annat ord.... Tyvärr så har jag glömt vilken ord jag egentligen skulle skriva..... Får nog ta ett flak öl så det kan bli rätt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Höghus?
Undras om det är bara jag som blir kräsen när jag blir full?![]()

Öl e hälsa, hälsa ofta!Hmmm höghus.... Jävla program som rättade mig med ett annat ord.... Tyvärr så har jag glömt vilken ord jag egentligen skulle skriva..... Får nog ta ett flak öl så det kan bli rätt!![]()
En vecka har nu gått efter Lelleträffen och problemet är inte längre ett problem. Att kunna köra ifrån någon är inte fel alls, och vill han roa sig med en hd så får han göra det tills han inser hur korkat det är.
Däremot så har jag kommit fram till att jag är väldigt sugen på att ta ut Suzukin på bana.... När är nästa bandag i närheten av Dalarna?
En vecka har nu gått efter Lelleträffen och problemet är inte längre ett problem. Att kunna köra ifrån någon är inte fel alls, och vill han roa sig med en hd så får han göra det tills han inser hur korkat det är.
Däremot så har jag kommit fram till att jag är väldigt sugen på att ta ut Suzukin på bana.... När är nästa bandag i närheten av Dalarna?

Det finns platser kvar på Gelleråsen nu på söndag (29/6). Välkommen till den mörka sidan...
https://www1.svmc.se/kurser
Du har alltså nyktrat till?![]()
Så, då blir det Gelleråsen på söndag...![]()
Nu är det kört för dig. Du kommer att börja planera dina ledigheter utifrån SMC:s kalender. Och vet du vad det värsta är? Det enda du kommer att ångra är att du inte tog steget tidigare...![]()

Nu är det kört för dig. Du kommer att börja planera dina ledigheter utifrån SMC:s kalender. Och vet du vad det värsta är? Det enda du kommer att ångra är att du inte tog steget tidigare...![]()
Det hoppas jag verkligen! Men jag måste ju erkänna att jag är lite nervös. Har inte kört på storbana innan.
Det är inget att vara nervös för. SMC är väl organiserat och du kommer hela tiden veta vart du ska vara och vad du ska göra. Och själva bankörningen är helt fantastiskt rolig.![]()
Vilken hastighetsgrupp tänkte du köra i?

Har du kört med SMC tidigare så är det absolut ingen fara. Då känner du ju till upplägget. Och när det gäller hastighetsgrupperna så justeras de under dagen också med målsättningen att alla skall hamna rätt.
Det jag tycker är de största skillnaderna mellan Knix och Storbana är hastigheten (som så klart är högre på storbana) och att man hinner reflektera lite mellan svängarna på storbana (vilket man inte alltid hinner på en tight gokartbana).
Om du gillade Knix kan jag lova att du kommer att gilla Storbanekurserna.![]()
Nå, fick han parkera sin Shovelhead i ditt garage?![]()
Nå, fick han parkera sin Shovelhead i ditt garage?![]()
Nope, kört! Nån nyktrade till...![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |