Dum situation...

Höghus? :va

Undras om det är bara jag som blir kräsen när jag blir full? :dummer

Hmmm höghus.... Jävla program som rättade mig med ett annat ord.... Tyvärr så har jag glömt vilken ord jag egentligen skulle skriva..... Får nog ta ett flak öl så det kan bli rätt!:fyllisar

En vecka har nu gått efter Lelleträffen och problemet är inte längre ett problem. Att kunna köra ifrån någon är inte fel alls, och vill han roa sig med en hd så får han göra det tills han inser hur korkat det är.

Däremot så har jag kommit fram till att jag är väldigt sugen på att ta ut Suzukin på bana.... När är nästa bandag i närheten av Dalarna?

En vecka har nu gått efter Lelleträffen och problemet är inte längre ett problem. Att kunna köra ifrån någon är inte fel alls, och vill han roa sig med en hd så får han göra det tills han inser hur korkat det är.

Däremot så har jag kommit fram till att jag är väldigt sugen på att ta ut Suzukin på bana.... När är nästa bandag i närheten av Dalarna?

Monzta är väl där i närheten?
http://www.svmc.se/Distrikt/dalarna/Nyheter/Kurs-pa-Monzta/

Du har alltså nyktrat till? :va

Så, då blir det Gelleråsen på söndag... :D

Nu är det kört för dig. Du kommer att börja planera dina ledigheter utifrån SMC:s kalender. Och vet du vad det värsta är? Det enda du kommer att ångra är att du inte tog steget tidigare... :tummenupp

Nu är det kört för dig. Du kommer att börja planera dina ledigheter utifrån SMC:s kalender. Och vet du vad det värsta är? Det enda du kommer att ångra är att du inte tog steget tidigare... :tummenupp

Och när man blivit tillräckligt inbiten banknarkare så tar man licens, och då jäklar. :crash

Det hoppas jag verkligen! Men jag måste ju erkänna att jag är lite nervös. Har inte kört på storbana innan.

Det hoppas jag verkligen! Men jag måste ju erkänna att jag är lite nervös. Har inte kört på storbana innan.

Det är inget att vara nervös för. SMC är väl organiserat och du kommer hela tiden veta vart du ska vara och vad du ska göra. Och själva bankörningen är helt fantastiskt rolig. :)
Vilken hastighetsgrupp tänkte du köra i?

Det är inget att vara nervös för. SMC är väl organiserat och du kommer hela tiden veta vart du ska vara och vad du ska göra. Och själva bankörningen är helt fantastiskt rolig. :)
Vilken hastighetsgrupp tänkte du köra i?

Har ju kört på gokartbana med SMC och det har varit bra organiserat, så den delen är jag inte det minsta orolig för. Däremot så känns det ju lite större med större bana, så det är lite pirrigt. Däremot så är det ett positivt och förväntansfullt pirr. :) Som skräckblandad förtjusning, utan skräckdelen.

Kommer börja i lugnaste gruppen, iaf skrev jag det på anmälan. Roligare att upptäcka att jag tycker att det går för långsamt än att upptäcka att jag tycker det går för fort. Första gången kan ju gärna få vara lite lugn och fin...

Har du kört med SMC tidigare så är det absolut ingen fara. Då känner du ju till upplägget. Och när det gäller hastighetsgrupperna så justeras de under dagen också med målsättningen att alla skall hamna rätt.

Det jag tycker är de största skillnaderna mellan Knix och Storbana är hastigheten (som så klart är högre på storbana) och att man hinner reflektera lite mellan svängarna på storbana (vilket man inte alltid hinner på en tight gokartbana).

Om du gillade Knix kan jag lova att du kommer att gilla Storbanekurserna. :fakta

Har du kört med SMC tidigare så är det absolut ingen fara. Då känner du ju till upplägget. Och när det gäller hastighetsgrupperna så justeras de under dagen också med målsättningen att alla skall hamna rätt.

Det jag tycker är de största skillnaderna mellan Knix och Storbana är hastigheten (som så klart är högre på storbana) och att man hinner reflektera lite mellan svängarna på storbana (vilket man inte alltid hinner på en tight gokartbana).

Om du gillade Knix kan jag lova att du kommer att gilla Storbanekurserna. :fakta

Då blir detta skitkul! :D

Nope, kört! Nån nyktrade till... :)

Hihi tröttnade han på att bara se röven på dig när du drog ifrån?:arsele
Lycka till på bana....jag har kört på Falkenbergs motorbana 2 ggr o älskar det. Ska snart köra igen....synd bara att försäkringarna inte täcker ev skador:gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon