Dum situation...

EgoGirl

Gammal o grå....
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx-r 750
Har efter att ha varit på årets Lelleträff satt mig i en dum situation. Som sporthojsåkare så har jag råkat träffa en väldigt trevlig kille (och vi hade väldigt trevligt på träffen), MEN han kör HD.

Vad gör man? Bara lägga ner direkt? Radera numret och aldrig höra av sig? Välja att bortse från den lilla detaljen? Hitta en annan trevlig kille som istället kör något annat? Tips?

Har han en stor?

Annars är det bara och byta ut honom.

Har efter att ha varit på årets Lelleträff satt mig i en dum situation. Som sporthojsåkare så har jag råkat träffa en väldigt trevlig kille (och vi hade väldigt trevligt på träffen), MEN han kör HD.

Vad gör man? Bara lägga ner direkt? Radera numret och aldrig höra av sig? Välja att bortse från den lilla detaljen? Hitta en annan trevlig kille som istället kör något annat? Tips?
Gör som alla andra tjejer, se det som ett utrymme för förbättring.:tummenupp

Sen om några år kan du beklaga dig över att han inte längre är den du en gång förälskade dig i.....

Gör som kvinnor brukar vilja göra: Förändra honom.

(OBS. Ta detta med en hel hink salt :hihi )

Kör från honom.
Håna honom.
Hjälp honom att byta hoj.

Det första är nog inte så svårt, andra känns lite halvtaskigt, och det sista är ju bara en god gärning... :)

Gör som kvinnor brukar vilja göra: Förändra honom.

(OBS. Ta detta med en hel hink salt :hihi )

Att förändra honom, tja, då har jag kanske något att klaga på efter ett tag.... Sånt inträffar med tiden, inget jag vill börja med från dag minus...

Han lär byta hoj när du drar iväg efter varje stopp när ni är ute och åker... :rodnar :tummenupp

Han lär byta hoj när du drar iväg efter varje stopp när ni är ute och åker... :rodnar :tummenupp

Fast powerglidare kan dra sportmoppar från stillastående, bra bottendrag och lång hjulbas och feta bakdäck. :) Sedan hinner ju sportmopparna ofta om rätt fort.

Berätta hur gullig han ser ut i sina fransar.

Kawasaki z750 ABS -07, Suzuki Gsx-r 750 -02

Ptja, börja köra ordentlig sporthoj själv först o främst kan ju va en idé :rolleyes:

Låt honom testa din gixxer så kanske han kommer på andra tankar, måste ju bli en jäkla upplevelse att kunna köra med mer än 5 graders nedlägg, bytar han inte till plastraket då så är det bara att radera numret och aldrig höra av sig ;)

Helt seriöst, väljer man partner efter vilken typ av fordon han/hon (inte hen) har, så är man nog inne på fel spår.

Helt seriöst, väljer man partner efter vilken typ av fordon han/hon (inte hen) har, så är man nog inne på fel spår.

Pfft, du vet tydligen ingenting om någonting. Hade inte min tjej haft sin rostiga Renault Clio -97 så hade hon aldrig fått ligga. :fakta

Orka bry sig, som Sportbike sa.....

Huvudsaken att han kör hoj,tycker jag!

Min man kör Victory - de e kul att köra ifrån honom :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon