Victor
Shake that ass!
Pejo skrev:Äh va sjutton. Upp vetja![]()
Det är rätt, nu är det vinter och då ska vi kasta skit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pejo skrev:Äh va sjutton. Upp vetja![]()
Har du läst början av tråden innan du postade? Eller varför inte hela tråden?Günther skrev:Warum denna tråd?
Vem tycker inte om Ducati? De är ju de finaste motorcykeln!
Jag har haft många Ducati och de har alle varit sehr schöön!!
jolio skrev:såg att ni duccevänner får våtkoppling på vissa nästa år![]()
amullo skrev:Har ofta varit våtkoppling på de svagare modellerna i familjen.. Vet egentligen inte varför... Billigare att tillverka kanske.. För gudarna skall veta att det går att stoppa mycket kraft genom våtkopplingar.
Personligen gillar jag inte ljudet av skramlande kopplingar.. Zeke löste det problemet med en fräst alu-koppling med Kevlar lameller..
Men nu går man i bytas tankar.. byta bort 748;an mot en Paris-Dakar Ducce.
Min Hynda!! men utan rassel i motornprint_screen skrev:Ni riskokaråkare är bara avundsjuka på vad riktiga hojar är. Säg en risare som har det ljudet en italienare har... Riskokare=symaskin
Zeke är en kille i Ducceklubben som tillverkar kopplingskorgar.Zeke? Was ist das för ett märke? Vad är så bra med den koppling?
En Ducati ska skramla från kopplingen!!
Günther skrev:Zeke? Was ist das för ett märke? Vad är så bra med den koppling?
En Ducati ska skramla från kopplingen!!

jolio skrev:såg att ni duccevänner får våtkoppling på vissa nästa år
The 2005 ST models have done away with the noisy and somewhat troublesome dry clutch. All three bikes now benefit from a more conventional wet clutch system which will help to reduce the annoyingly high levels of mechanical noise on previous machines. This will be music to the ears of many Ducati owners how have had to replace the dry clutch basket on earlier models due to premature wear.
http://www.mcnews.com.au/
mycket p.g.a ljudet!
men det blir en likadan igen!!

Zee skrev:Sicken roli tråd. Jag har faktiskt läst hela tråden, otroligt nog.
Jag kör själv Ducce men inte fan är jag fanatiker för det. Alla jappsar suger inte. Jag förstår att endel stör sig på SDK-Ducce-fanatismen, men gränsen mellan entusiasm och hat för andra märken är hårfin, låt oss säga. Som Ducatist köper jag inte en Duc för att vara "inne" eller köra Bologna-hoj. Inte ens för att vara med i ryggdunkarklubbar o tycka att jag valde världens bästa hoj. MEN! Det är inget fel i att ha entusiasm för Duccar. Bara trevligt för fan. Men visst tusan kan jag gilla andra hojar också. Det var ang. märket det.![]()
Goodstuff skrev:Man ser ju i MotoGP hur Ducati suger! De kan bara vinna om reglerna är skrivna för dem som i SBK.
Ducati är motorcyklarnas motsvarighet till Alfa Romeo - snygga att titta på, trevliga att köra men totalt sett tämligen värdelösa.
Nu fick ni något att bita i! Trevlig helg.
Ditt inlägg är tämligen värdelöst!!!!!!.ok för att ducce kanske suger.Smaken är ju som röven.Men att kalla alfa romeo värdelösa är ju riktigt sugigt.
Orkar inte ens räkna upp alfas dominans i standardvagnsracing ända sen dtm startade.Vet inte men du kanske lekte med modeller då.Och snälla,kom inte med några comments om alfa i svenska gärsgårdsmästerskapen för fjolårsbilar.
Läs på lite nästa gång.Du brukar ju faktiskt wrajta ganska bra grejer annars.
Ps.Jag kan inte kasta smuts på ducce.Ungefär som jim carrey i liar,liar känns det.Men jag kan väl hata en liten grej.Återfjädrande stödet suger fan purjoDS.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |