Bruzda
Apstoll Mc
Fakkverk skrev:2536857Menar du att tjejer är är sämre förare?
Ja men är vi inte det

Snacka om att sätta sig själv i klistret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fakkverk skrev:2536857Menar du att tjejer är är sämre förare?
Bruzda skrev:2536873Ja men är vi inte det![]()
Bruzda skrev:2536873Ja men är vi inte det
Snacka om att sätta sig själv i klistret
Triggerhappy skrev:2536869Jo de har vunnit allt....Typ som Renault i Clio Cup...de f-n helt otroligt att de vann allt de där renault.
Triggerhappy skrev:2536869Kan ju bero på att reglementet var skrivet för att gynna en speciell hojkonfiguration, SP1´an uppfanns ju för att få vara med
Triggerhappy skrev:2536869...alla visste ju att rad4´or 750cc inte hadde en chans under alla år. Det är ju först 2004 rad4ór fick en rimmlig chans...
sandstream skrev:2536802Men en twin varvar ju inte så mycket som en radfyra som klarar sig utan desmodromiska ventiler![]()
BTW: Eftersom Trög for life gärna drar in WSBK, MotoGP och Superstock 1000 (trots att han inte fattar att Suzuki vann Superstock 1000 och att inte en enda Ducati var med) så känns desmodromiska ventiler rätt trist när Suzuki kör med pneumatiska ventillyftare i MotoGP.
(Pneumatiska = de lyfts med tryckluft och används av F1-teamen för att kunna varva 18-19.000 varv)
Och att Ducati fick köra med 999 cc mot radfyrornas 749 cc under de flesta åren spelar såklart ingen roll![]()
Det är din personliga uppfattning som du beskriver, inte minFakkverk skrev:2536857Menar du att tjejer är är sämre förare? Är du en sån som har svårt att hantera dylika situationer och gärna kör om på bakhjulet för att visa att du är en grym jävel?
*Superlight* skrev:2536892Nu tog du väl ändå i lite va...Jo lite
Oavsett vad reglementet ät skrivet för så måste man väl anpassa sig efter det för att kunna tävla..., Honda lyckade väl tom ett år med Ducce som 2:a...Jo men de sålde ju inte tillräckligt skiten till folket så det lönade sig inte.
Varför tar dom inte chansen då...:7petaTja...de är ju inte så långt efter va ??
Triggerhappy skrev:2536723Ja det gjorde jag...ser jag nu...du ville att jag skulle vara doktor...![]()
F-låt till den superlight som ...äh du hajjar !![]()
Bruzda skrev:2536792Hehe ja en får hoppas på det när jag skaffar hoj igen, tråkigt att köra själv ju![]()
Triggerhappy skrev:2536900Läs ovan....
Sånt ska du passa dej för att säga till en gammal silverryggFakkverk skrev:2536808Äh, inse att du blivit "alfahannad" och kryp in i garaget!![]()
Läs igen ... denna trådsubrutin startade med den tröjförsedda Baylissenamullo skrev:2536109Gör om gör rätt..
Diskussionen handlade om Capirex hoj, inte Bayliss.
E inte det ett tjej-nick?emullo skrev:2536329Du kanske kan ändra till SuperTight o se om du får napp?![]()
elwe skrev:2537061
E inte det ett tjej-nick?
Du kan få följa med oss på ännu mindre, ännu krokigare Skånska vägar. Och du får köra precis hur fort du vill utan att vi blir suraBruzda skrev:2536745
Men tyvärr så får hela tråden mig att tänka på en körning, jag på min R6a, Xet på sin Ducce och fyra killar till som också körde Ducce.
Halva körning låg jag längst bak och gasade, små fina vägar och solen sken. Efter att ha stannat till för en fika for vi vidare på dom fina västsvenska sommar vägarna. Efter ett tag så kände jag att det var dags att börja gasa lite så jag växlade ner och drog alla 5 Duccisarna(som redan låg en bra bit över "tillåten" hastighet) och gasade vidare längs de kurviga vägarna![]()
När jag tillslut börjat lugna ner min hastighet lite så blir jag omkörd av mitt X som ser laaagom irriterad ut, så jag höll mig snällt bakom Xet. När vi väl var framme i Borås igen så var det dags att ta farväl av killarna, men deras snälla och glada miner jag sett när vi tidigare var och fika var som bortblåsta![]()
Jag förstod inte vad jag gjort fel, men jag fick aldrig mer hänga på dom när de var ute och körde igen.
*Superlight* skrev:2536951Klart dom inte sålde..., det var ju fortfarande ändå bara en Honda...
Nära skjuter ingen hare....![]()
icko skrev:2537114Jo de e ju det..
Men den e tung o saknar effekt, trots lättning o trimning..
Spöade iaf en 999 på start/målrakan på GR!![]()
Triggerhappy skrev:2537139SKRYYYYYYTO !!!
Men du har ju kolfiberkåpor på din jonne så du får skryta![]()
icko skrev:2537150Men stänkan e ju bara glasfiber..![]()
icko skrev:2537114Jo de e ju det..
Men den e tung o saknar effekt, trots lättning o trimning..
*Superlight* skrev:2537217Tycker ändå det är synd att dom inte fortsatte med den slanka linjen...
Triggerhappy skrev:2537081Finns ju gay trådar på SH också om man vill sitta i bastun å diskutera desmodriftens förträfflighet med likasinnade..blablabla... då kan det ju vara coolt att heta Supertight eller varför inte Hypertight![]()
icko skrev:2537229Sägs ju vara en SP-3a på gång..![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |