Ducatiklubben VS Sporthoj?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nogger skrev:
2532811
....tror du killen bara reste sig och gick därifrån med den skadan på ramen...?

Seså, krascher är givetvis aldrig (det finns säkert undantag) roliga, oavsett om det sker på
en Ducce eller Japs. Dock i det här fallet så verkar Mr. Dan Sallis tagit det hela med viss fattning.
Han ser ju nästan ut som om han faktiskt tyckte det var ganska kul...

P1010104.thumb.jpg

Större bild:
http://www.teammorseracing.com/albums/051505_PPIR/P1010104.jpg

Nogger skrev:
2532881 ....har varken tid lust eller ork och sätta mig och gå igenom den här tråden och se div platser där du "gjort dig löjlig" ! För övrigt så är nog den stora skillnaden på folk och folk i det här sammanhanget är nog att du har tagit den här tråden på väsentligt mkt större allvar än undertecknad ! Om du verkligen tar det så hårt det som jag skrev (du försvarar falappas ställning/roll det som skedde honom i det här sammanhanget som det vore en nära släkting)... då har du problem (i mina ögon) !!! Eller för mkt tid över, jag har definitivt haft det dom här två dagarna som jag skrivit i den här tråden annars skulle jag varit borta för länge sen...

Hoppas du har skrivit saker med glimten i ögat..... annars blir jag oroad:rolleyes:

JAG skriver alltid saker med glimten i ögat (utom om någon gör ett personligt påhopp av någon) och jag tror inte det är din ork som tryter utan det blir nog svårt för dig att hitta något inlägg från mig, där jag gör mig rolig över en svår olycka...

och nej jag tar det inte hårt för att det hände precis honom.., varför skulle jag göra det..., spelar väl ingen roll vem som råkat illa ut..., hur tänker du..., fattar det inte...:va

P.S. jag kan väl inte ha för mycket tid över..., jag borde väl vara ute i garaget o snubbla över vippor o byta rasade motorer...:D

*Superlight* skrev:
jag borde väl vara ute i garaget o snubbla över vippor o byta rasade motorer...:D
Det är väl det du är och gör. Därför du är så sur och otrevlig. Men så är det, livet med Ducati. Vänj dig eller byt upp dig :arsele :mad: :pannkyss

Nogger skrev:
2530515 Tom för f-n du är ingen riktig ducatist, du är en outlaw

Personen på bilden har inget med inlägget att göra förutom att visa att Ducchatister har ett öppet sinne och gärna testar andra märken än just Ducati.

Vem lånar ut en K5 eller K6 till mig på en bankörning :drool

Bifogat

• GATT_2006_Tom_liten.jpg
    GATT_2006_Tom_liten.jpg
    40.3 KB · Visningar: 46
Last edited:
Superlight skrev:
2532935 Personen på bilden har inget med inlägget att göra förutom att visa att Ducchatister har ett öppet sinne och gärna testar andra märken än just Ducati.

Vem lånar ut en K5 eller K6 till mig på en bankörning :drool

Hö.. nä nu du.. min bimmer går grymt bra..

En till ducatistahaah som provar annat

mackan_copy1.jpg

emullo skrev:
2532927 Precis. det ska vara 1000 kubikare :tummenupp :tuttar
Vafalls! Nu blir JAG förbannad. 1000 cc my ass, det är för fjollor :mad:

Bingo skrev:
2532921 Det är väl det du är och gör. Därför du är så sur och otrevlig. Men så är det, livet med Ducati. Vänj dig eller byt upp dig :arsele :mad: :pannkyss

tror knappast det är någon anledning att byta upp sig när man redan befinner sig på toppen :pannkyss

Jo just det ville bara nämna just att Ducati har det gått väldigt bra för i Superbike tänkte bara visa antalet vinster reps märke har.

Liksoooom :arsele

1. Ducati 253
2. Honda 90
3. Yamaha 38
4. Kawasaki 35
5. Suzuki 22
6. Bimota 11
7. Aprilia 8
8. Benelli
9. MV Agusta
10. Petronas

hahahaha...

Oooh du underbara tråd som jag så gärna åtevänder till, ge mig mera näring i form av dryga kommentarer om effekt och andra fördomar.
Oooh du underbara tråd, ge mig mera näring, ge mig näring:rolleyes:

TomTom skrev:
2532975 *host* Bingo, du verkar inte helt konsekvent mellan trådarna *host* :)
Är jag väl. Jag hatar alla som kör 1000-kubikare. Fjollor, töntar, kanaljer! Jag kan bara inte riktigt bestämma mig för vilka som är de största fåntrattarna, de som italienska 1000-kubikare eller de som kör japanska :mad: :mad: :mad:

Här lämnar man er utan övervakning en förmiddag och vips så går tråden i stå.
Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång :D
PeGe skrev:
2532562 Vilka är de som du tycker e vettiga då?? :va
Alla som inte heter *##!+## Jättelätt ###*" i princip och Ducati for life (den sistnämnda har helt klart problem med närminnet och bör genast införskaffa en stor flaska Omega3 eller liknande italiensk sörja så man slipper svara samma sak åtta gånger för att killen ska förstå).
Maverick_ou812 skrev:
2532579 sandstream tycker att jag är vettig för jag har ett citat av honom i min signatur. Dessutom är jag inte fanatiker, bara väldigt förtjust i min Ducce (och andra Duccar också för den delen) :)
Håll nu med mig sandstream :4skrika
Du är ganska vettig, men bara ganska :pannkyss
Bonnie skrev:
Det där med sporthojar har man egentligen givit upp när 999 floppade och nu finns bara några hardcore fans kvar som kör omkring med 90 tals hojar och likt gamla trajjaägare hävdar att det finns ingen bättre hoj.
Sånna sannigar måste svida, eller vad säger ni grappar?
Bingo skrev:
2532866 Ok, ska vi ta dem ett och ett, fallen. Vi kan börja med det på Brno. Vilken yttre åverkan tycker du att det verkar bero på där? :)
Det fallet glömde jag faktiskt bort så nu är det 4 st jag känner till.
Vet du vad som hände och hade du varit med alla gånger hojen körts?
Ducati for life skrev:
Jo just det ville bara nämna just att Ducati har det gått väldigt bra för i Superbike tänkte bara visa antalet vinster reps märke har.
Du inser inte själv hur extremt pinsam du är som drar upp WSBK-resultat i tid och otid?
(Kan ingen i Ducati gänget förklara för herr Trög för livet varför WSBK är så irrelevant i den här diskussionen!)
Som sagt, en lite Omega3 om dagen skulle nog göra gott :tummenupp

Last edited:
Bingo skrev:
2532991 Är jag väl. Jag hatar alla som kör 1000-kubikare. Fjollor, töntar, kanaljer! Jag kan bara inte riktigt bestämma mig för vilka som är de största fåntrattarna, de som italienska 1000-kubikare eller de som kör japanska :mad: :mad: :mad:
Du ska vara jäkligt glad att du har mig om min 1000-kubikare, så mycket kunder jag har genererat åt dig borde nästan ge mig rabatt snart :mad: :D
Och du, 750 är en kompromiss för killar och tjejer som inte vågar köpa/köra det värsta :arsele

sandstream skrev:
Du inser inte själv hur extremt pinsam du är som drar upp WSBK-resultat i tid och otid?
(Kan ingen i Ducati gänget förklara för herr Trög för livet varför WSBK är så irrelevant i den här diskussionen!)
Som sagt, en lite Omega3 om dagen skulle nog göra gott :tummenupp

Jorå satte:

1. Ducati 253
2. Honda 90
3. Yamaha 38
4. Kawasaki 35
5. Suzuki 22
6. Bimota 11
7. Aprilia 8
8. Benelli
9. MV Agusta
10. Petronas

...de går bra nu... :yoparty

Hyper skrev:
2532985 Är det en sparkcykel du sitter på eller startar den inte? :)

Det är ju en stånka.. så det är bara ett halvt steg ovanför sparkcykel..

EDIT: men det är fortfarande rolig att åka..:D

Last edited:
:D :D :D

Fan att man måste jobba. Ber att få återkomma med nya smädelser.

Bingo skrev:
2532991 Är jag väl. Jag hatar alla som kör 1000-kubikare. Fjollor, töntar, kanaljer! Jag kan bara inte riktigt bestämma mig för vilka som är de största fåntrattarna, de som italienska 1000-kubikare eller de som kör japanska :mad: :mad: :mad:

Haha, menade mer att du agerar omvänt mot det du predikar i en tråd som till sttor del handlar om fjolligt, thats all *kramelikram*

Ducati for life skrev:
2533004 Jorå satte:
1. Ducati 253
2. Honda 90
3. Yamaha 38
4. Kawasaki 35
5. Suzuki 22
6. Bimota 11
7. Aprilia 8
8. Benelli
9. MV Agusta
10. Petronas
...de går bra nu... :yoparty
Okej, om det gör dig lyckligare och får dig att må bättre i den här svåra tiden så fine, titta på listan varje kväll när du går och lägger dig och känn att du valt rätt hoj :rofl

Bingo skrev:
Fan att man måste jobba. Ber att få återkomma med nya smädelser.
Ducati-pöjkera har självklart en pappa som pröjsar och jobba det är något för arbetarklassen.
Tänk dig själv att de skulle kunna smutsa ner sina italienska skinnskor eller den nystrukna vita designer skjortan direktimporterad från Bologna (betalt av pappa såklart).

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back