duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Skulle vara kul att veta vad folk idenna tråden jobbar med!? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stronzo skrev:2532886Seså, krascher är givetvis aldrig (det finns säkert undantag) roliga, oavsett om det sker på
en Ducce eller Japs. Dock i det här fallet så verkar Mr. Dan Sallis tagit det hela med viss fattning.
Han ser ju nästan ut som om han faktiskt tyckte det var ganska kul...
![]()
Större bild:
http://www.teammorseracing.com/albums/051505_PPIR/P1010104.jpg
duccen900ss skrev:2533317Skulle vara kul att veta vad folk idenna tråden jobbar med!?![]()
duccen900ss skrev:2533317Skulle vara kul att veta vad folk idenna tråden jobbar med!?![]()
Aj fan, tänkte inte på att det var dig jag skulle förklara för.Ducati for life skrev:2533179ingen aning, vem är det? en komiker? - du kanske kan upplysa mig?
Schhhhh.... Krossa nu för fan inte myten om att Ducati är exklusivt och bara förunnat de fåtal som har lite vett att förstå sig på italiensk ingenjörskonst på högsta nivå.imaster skrev:Så. Nu har jag avreagerat mig. Nån får gärna förklara vad som är dyrt. Här i stan är det i alla fall dyrare att serva Suzuki än Ducati.
sandstream skrev:2533434Schhhhh.... Krossa nu för fan inte myten om att Ducati är exklusivt och bara förunnat de fåtal som har lite vett att förstå sig på italiensk ingenjörskonst på högsta nivå.
Du lär aldrig bli förlåten av de riktiga förståsigpåarna, jag skulle vara jävligt rädd om jag vore som du, jävligt räddimaster skrev:2533454Förlåt!
Jag glömde det...![]()
imaster skrev:2533454Förlåt!
Jag glömde det...![]()
Oroa dig inte ... det står redan på Ducces URL att fr o m nästa år kommer servicekostnaden att halveras.imaster skrev:2533454Förlåt!
Jag glömde det...![]()
elwe skrev:2533695Oroa dig inte ... det står redan på Ducces URL att fr o m nästa år kommer servicekostnaden att halveras.
Fast, jag vet inte om det är så bra ....
"-" Vill ju inte att kreti och pleti ska brumma runt på en fin italienare. Det blir som att kasta pärlor för svinen.
"+" Kommer att bli mer delar i omlopp på mc-skrotarna om alla försöker sadla ett sådant fullblod.![]()
Bingo skrev:2532921Det är väl det du är och gör. Därför du är så sur och otrevlig. Men så är det, livet med Ducati. Vänj dig eller byt upp dig![]()
![]()
![]()
sandstream skrev:2533434Schhhhh.... Krossa nu för fan inte myten om att Ducati är exklusivt och bara förunnat de fåtal som har lite vett att förstå sig på italiensk ingenjörskonst på högsta nivå.
Chronic skrev:2533187Men ändå har jag större fanclub, skumt va?
Har fått nya piller i veckan, kanske står ut med dig bättre när de kickar in...
imaster skrev:2533454Förlåt!
Jag glömde det...![]()
Om jag mot förmodan skulle skåda ljuset så skulle det förmodligen innebär att jag tillbringade mer tid i garaget och framförallt mer tid med italienska modetidningar :brrrrr*Superlight* skrev:Nejdå..., vi ska inte krossa din lilla värld....., tänk om du fick reda på sanningen..., vad skulle du då ägna all din tid åt...![]()
sandstream skrev:2534064Om jag mot förmodan skulle skåda ljuset så skulle det förmodligen innebär att jag tillbringade mer tid i garaget...
sandstream skrev:2534064Har precis kommit på varför det vart så få inlägg idag, en ducatiägare har ju inte möjligheten att lägga två dagar på raken på SH, varannan dag är det ju garaget och mekande som gäller![]()
*Superlight* skrev:2534104Klart du skulle..., allid svårt att lämna en skönhet ensam...![]()
Har bara renoverat min motor 2 gånger idag..., så de e väl inget med de...![]()
Host host..., har du själv varit där ute o kollat ramen efter sprickor....![]()
Vi får nog döpa om Jättelätt (alltså SuperLight för er som bara kan italienska) till kungen av dubbelmoral här på SH, grattis!!!!Nogger skrev:2534588...du har väl inte behövt ut i garaget för du åker väl yamma nästa år va ??
Det här är väl du och ditt team om jag inte tar fel va ???? http://www.ssr.rules.it/
Om man går in under nyheter där http://www.formula.nu/nyheter.htm!!
Det här kan väl inte stämma va ?![]()
Vågar ngn köra med er.. We will take you to the edge....
Nogger skrev:2534588*SUPERLIGHT*
...du har väl inte behövt ut i garaget för du åker väl yamma nästa år va ??
Det här är väl du och ditt team om jag inte tar fel va ???? http://www.ssr.rules.it/
Om man går in under nyheter där http://www.formula.nu/nyheter.htm!!
Det här kan väl inte stämma va ?![]()
Vågar ngn köra med er.. We will take you to the edge....
sandstream skrev:2534649Vi får nog döpa om Jättelätt (alltså SuperLight för er som bara kan italienska) till kungen av dubbelmoral här på SH, grattis!!!!
Första talar han sig varm om Ducatis förträfflighet men när det behövs en hoj som håller och platsar i ERF så väljer han en Yamaha![]()
*Superlight* skrev:2534681Klart det stämmer, vi ska köra 2 R1
r som vi blir sponsrade med av SSR (Maffan) nästa år.., ett tjejteam som Ducati Girl ska hålla i och ett killteam som jag ska hålla i..., ska bli superkul
![]()
Hehe, det är faktiskt en av Yammorna som har tagit upp garagetid..., den
stannade så fort den blev varm..., men det är löst nu
Kommer att köra privat med Duccen på de tävlingar som inte krockar![]()
Klart nån vågar köra med någon som tar en till gränsen..., gäller bara att ha koll på var den går...![]()
![]()
sandstream skrev:2534649Vi får nog döpa om Jättelätt (alltså SuperLight för er som bara kan italienska) till kungen av dubbelmoral här på SH, grattis!!!!
Första talar han sig varm om Ducatis förträfflighet men när det behövs en hoj som håller och platsar i ERF så väljer han en Yamaha![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |