Ducatiklubben VS Sporthoj?

Status
Ej öppen för fler svar.
Triggerhappy skrev:
2535748 Er egen Mulla åker ju med tröja över stället.....töntigt som sagt :D

Den här killen verkar ju vara en stunt snubbe dessutom...åka utan att hålla i styret..feck va farligt :näsblod
Inte farligt på en Ducce :D

elwe skrev:
2535822 "Pit wall" ... Det är när Capirex kör till jobbet :)

Sjukt det där med mobilkameror... Varför köper inte folk "riktiga" digitalkameror för!? Kan ju få helt okej från 2000:-... :va

Fan, det var det dummaste jag hört. Ha på dig din tröja allt du vill. Nu har jag inte någon sporthoj.com tröja men jag tänker skaffa en omedelbums. Med den inställningen skulle jag vara tvungen att köra en sketen Alfa och sitta vid en Olivetti dator. Jag kör omkring med min No Fear tröja på ...men lagom till att jag får min nya S4RS ska jag nog skaffa en sporthoj.com tröja för då har jag en hoj snabb tillräckligt nog för att ha en sådan tröja.

SuperSport skrev:
2535834 Med den pendlarhojen skulle även jag komma i tid till jobbet, eller inte komma alls :tummenupp

den Duccen skulle tom jag var intresserad av att .....hmm inte pendla med men ---whatever...GIVE IT TO MEEEEEEEEEE:yoparty

Mr WRX skrev:
2535874 Fan, det var det dummaste jag hört. Ha på dig din tröja allt du vill. Nu har jag inte någon sporthoj.com tröja men jag tänker skaffa en omedelbums. Med den inställningen skulle jag vara tvungen att köra en sketen Alfa och sitta vid en Olivetti dator. Jag kör omkring med min No Fear tröja på ...men lagom till att jag får min nya S4RS ska jag nog skaffa en sporthoj.com tröja för då har jag en hoj snabb tillräckligt nog för att ha en sådan tröja.

Är tyvärr ganska säker på att din 998 är snabbare än S4RS:fakta
Om du inte gillar den kan jag köpa den av dig:tummenupp .

Jag tror jag ska börja köra med en Honda-jacka:rolleyes: .

Mr WRX skrev:
2535874Nu har jag inte någon sporthoj.com tröja men jag tänker skaffa en omedelbums.

Jag tänker fanimej sluta hälsa på folk med Sporthojs tröjor "bara för att"! :D

Jag har en Sugkuki jacka...Det sitter en 999 Testastretta motor i det där Monstret, det blir nog svårt för en vanlig 998 att slå den. Termi paket och senare ska jag byta kammar. Både effekten och vridmomentet skiljer sig. Jag har dyno graf för min 998 och har sett dyno graf för en modifierad S4RS. Min 998 har varit till försäljning tidigare, men nu har jag ändrat mig ;). Jag kan hålla med om en sak..sitter man och puttrar på ett 900 Monster eller dyl blir nog en Adios Sucker eller sporthoj.com tröja lite väl kaxigt och pretentiöst he he.

Vad heter "Adios Sucker" på Italienska ...Arrivederci pendero eller Arrivederci pollone något sådant borde det vara....

Last edited:
Tröja över skinnstället är så lökigt det kan bli, oavsett vilken hoj man sitter på.

Triggerhappy skrev:
2535868 Sant, den stannar väl lugnt av sig själv när nån vippa brustit....
Om nån brister då och då gör tydligen inget. Det räcker uppenbarligen att någon ventil öppnar lite grand då och då för att köra ifrån japshojarna och vinna mästerskapet för hela säsongen :7peta :7peta :7peta

elwe skrev:
2536101 Om nån brister då och då gör tydligen inget. Det räcker uppenbarligen att någon ventil öppnar lite grand då och då för att köra ifrån japshojarna och vinna mästerskapet för hela säsongen :7peta :7peta :7peta

Gör om gör rätt..

Diskussionen handlade om Capirex hoj, inte Bayliss.

Rigmor Mortis skrev:
2535592 Det finns bara en *Superlight*, och han är MIN :tuttar

EDIT: ändrat till rätt Superlight

Jag hoppas du menar Superlight & inte *Superlight*...:mad: :huvet :D

Ni kan ju utmana varandra på ventiljustering... sen kan ju grabbarna bjucka på lite snäll grappa och huvudvärkstabletter...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...