2526233 ..ha ha ! Ryktena sägs att du har setts med en svart K5:a utav märket Suzuki på vägarna i roslagen, även på banor ! Hur förklarar du det ??? Tror att föraren av den svarta även hade en svart tröja (dock inte sphojströja) sent på hösten....
Jezzzus vilken underhållande tråd, har läst och skrattat massor ! Är det verkligen så att ni läser era inlägg som ni postar

En del inlägg är jue grymt bra sarkasm och ironi och en del hoppas jag är det...

(inte minst för mänsklighetens skull) Reagerade på det här med service kostnad på en ducce, hur många lämnar in sin ducce på service på ngn av dom stora firmorna ? Kostnad för det ? jag vet inte men skulle gärna vilja ha ett seriöst svar på vad "normal" service kostar för en ducce....
Ang Sandstream VS "Alla ducceåkare i världen" är jue underbart ! Han älskar och retas med spaggefantasterna... Provade en spagge förra året (996) och det va ett härligt chassi som bara blev stadigare jue mer man öste på

Vet bara att jag saknade (obs saknade känslomässigt, inte NÖDVÄNDIGT) effekten från motorn i vissa lägen ! Grymt att ni har så mkt bankörningar ! Lite avis på just den biten, men inte tillräckligt för att överge min älskade lakrits som bara tuffar på hur jag än behandlar den...
Nu kramas vi i fortsättningen va

/M
P.s DIN hoj Tom saknar INTE effekt.... Garvar varje gång vi åker (blivit för sällan i år bara...)