Ducati Streetfighter V4

Ah varit grymma dagar!

Nu sitter Akrapovic på
Fy satan vad det låter


Update:
Om någon undrar ang. DB killer
Satte i 3st som följde med:
En 'vanlig' DB killer till huvuddämparn(den som syns på höger sida).
En liten plutt som nog bara är för att det ska se ut som huvuddämparn i det undre dämparn.
En ganska stor kon med hål i mellan undre röret och dämparn

Vid uppstart/tomgång hörde jag ingen skillnad.. 107db++
men under färd är den betydligt tystare. Behöver inte proppar i öronen.
 
Last edited:
Meningslösa dynosiffror. Har aldrig fattat varför man bara fokuserar på peakeffekt. Eller ännu mer ointressant, peak-vrid.
Om man nu har tillgång till hela effektkurvan, så vore det mycket mer intressant att få veta vad den lämnar för SNITTeffekt från varvtalet där den lämnar toppeffekten och tex. 3000 och 5000 varv ner.
Det är ju det som avgör accelerationen, och skulle vara ett relevant sätt att jämföra maskiner.
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top