KGK
1200
Svängde förbi AVA och såg att de har börjat sälja Ducati, vad säger ducatinissarna om det
De hade nya Multistrada 1100 i butiken

De hade nya Multistrada 1100 i butiken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teo skrev:2638954Galne Gunnar tänker profilera sig lite mer exklusivt så gick kontraktet till AVA.
Fist Woman skrev:2638959du flamear va?
amullo skrev:2639588Att jag sätter min fot på AVA lär inte hända om det så innebär att jag istället skulle åka till Malmö för service/reservdelar.
don_tomazo skrev:men när dom inte svarar i telefonen på reservdelar efter tre (!) hela dagar känns det helt plötsligt inte alls jobbigt att åka ända ut till Rotebro med tunnelbana, pendel och buss för en liten packning!
Teo skrev:2639690se det som en liten utflykt! det är skitfina teens därute att kolla på när man åker tåg.
*Superlight* skrev:2639636Lär väl tyvärr inte bli någon skillnad om du åker till Malmö..., så länge strulputte äger det...![]()
imaster skrev:2639888Vad är det då? Långa väntetider, dålig service? Så man vet vad man har att vänta sig...
*Superlight* skrev:2639898Ducati Malmö = För mycket att dra upp här...och jag är dessutom inte elak nog att göra det...
Var det Ducat Malmö du var hos, eller Malmö MC Service (Ollenelli) som ligger på baksidan och servar/reparerar Ducati sen 30år?
Malmö MC Service har jag bara gott att säga om![]()
(s)pökrider skrev:2639648Har ägt en Ducati 748a som såldes ny på AVA mc 96!
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |